jarle-60 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Dalen hotell Telemark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ett flott bilde av gamle ærverdige Dalen Hotell dette. Ett hotell med masse sjel og sjarm. Jeg bodde der en helg, dog etter Samuelsens død. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Et vakkert byggverk og som du har presentert på en flott måte her, Jarle ! Kanskje kunne du tatt en serie bilder og stiftet de sammen i Photoshop slik at du fikk vist fram hele byggverket Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Lysforholdene får fargene og konturene til å stå fram på en fin måte. Ellers er jeg enig med Birger om at du med fordel kunne tatt et panorama av dette flotte bygget. 3-4 eksponeringer med kamera på høykant og så smelte dem sammen i PS, eller noen annet panoramaverktøy. Da hadde bildet blitt mer spennende Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Ett flott bilde av gamle ærverdige Dalen Hotell dette. Ett hotell med masse sjel og sjarm. Jeg bodde der en helg, dog etter Samuelsens død. Takker for kommentaren . Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Et vakkert byggverk og som du har presentert på en flott måte her, Jarle !Kanskje kunne du tatt en serie bilder og stiftet de sammen i Photoshop slik at du fikk vist fram hele byggverket Takker for kommentar, ja det tenkte jeg faktisk ikke på . Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Lysforholdene får fargene og konturene til å stå fram på en fin måte. Ellers er jeg enig med Birger om at du med fordel kunne tatt et panorama av dette flotte bygget.3-4 eksponeringer med kamera på høykant og så smelte dem sammen i PS, eller noen annet panoramaverktøy.Da hadde bildet blitt mer spennende Takker for kommentaren Wasco. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg