Gå til innhold

Xbox Live Ultimate Game Sale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Microsofts servere overbelastet? Andre som har problemer med å adde points eller bruke paypal? Var sånn igår også for meg, hadde tenkt å kjøpe Lego LOTR, men fikk bare feilmelding. Får det nå også. Igår stod det noe om at adressen min var feil, noe som er merkelig da paypal har fungert lenge. Prøvde å endre litt på det igår også, men funket ikke. Får error code 8015000A... Veldig frustrerende. Akkurat nå som det er salg også... er vel ikke tilfeldig. Hvis noen andre har samme problem hadde det vært greit å vite.

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

Hitman Absolution - 59kr

Tomb Raider - 149kr

XCOM - 149kr

Gears of War Judgment - 249kr

Bioshock Infinite - 399kr (lol)

Skuffende avslutning på salget.. men totalt sett er jeg fornøyd.

Mine kjøp:

Crysis

Borderlands 2

Assassin's Creed III

Far Cry 3

The Witcher 2

Left 4 Dead 2

Forza Horizon

Lenke til kommentar

Enig med Maury.

Microsoft hadde noen gode deals disse dagene. Forhåpentligvis får jeg ordnet det slik at jeg får kjøpt Lego LOTR og Forza Horizon til tilbudsprisen. Snakket med kundeservice og de var veldig behjelpelige, og fikk ordnet problemene jeg hadde med både paypal og gratis-spillet (var smart nok til å laste ned defense grid fra xbox.com, slik at det ble registrert til den gamle xboxen :hrm:, men de fikset dette også for meg!), så kan ikke annet enn å si meg veldig fornøyd med servicen deres.

Fikk kjøpt Crysis og Brothers in Arms(de satt ned prisen igjen).

Men satser på at jeg får Lego og Forza også til tilbudsprisen. :)

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...