jonlem Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg trenger et lite utvalg av vitser som omhandler lærere. To lærere skal gifte seg i helga, og toastmaster trenger å ha litt artige greier i bakhånd. Hjølpes! Men det er en hake, de (vitsene) må ikke inneholde kinkige, norske ordspill - de må kunne oversettes relativt enkelt til polsk uten at poenget forsvinner. A la denne; - Hadde du en bra ferie, Ole? - Nei, lærer. - Ikke? Hvorfor ikke det? - For hvis jeg sier den var bra må jeg skrive stil om den. Universell og fin, og til og med litt morsom. Men det er ikke så lett å finne så mange flere av den sorten .. anyone? Helst i kveld, ja Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Her er mange: http://www.humoriste...tegori/skole/18 - Pappa. Hva er de mest brukte ordene på skolen? - Hmm... Vet ikke? - Helt riktig! Endret 28. juni 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Q: What is long and hard that a Polish bride gets on her wedding night?A: A new last name. Kan lett oversettes/endres. Flere her 2 Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Kan lett oversettes/endres. Flere her Haha, den var fin da, men her har vi polsk brud og norsk brudgom, så den ryker dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå