Snøspade Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Hei. Vet ikke om dette har blitt foreslått før (prøvde søk, men kunne ikke se noen liknende tråder), men jeg har ofte tenkt at det kunne vært veldig greit å ha link til "favoritter" i sidepanelet slik at man har rask tilgang til tråder merket som favoritt. Er dette en funksjon som ville vært aktuell å implementere? Med sidepanel mener jeg da denne delen av forumbildet: Endret 28. juni 2013 av Optimuz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Kva meiner du med favorittar? Trådar du merkar som favoritt vil ligge under Mine innlegg + favoritter. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Colour me blind. Har faktisk aldri lagt merke til det før du nå nevnte det x) Men ja, tenkte at de trådene du har merket som favoritter fikk en egen kategori/tracker i sidepanelet. Men det viser seg jo en slik funksjon allerede eksisterer. Så da glemmer vi bare denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå