Terje Solfugl Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Toppand som hviler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Nok eit nydeleg bilete frå deg Terje! Verkar som det er bra med fotoobjekt rundt Østensjøvannet. Teknisk flott utført som vanleg Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Flott Toppand hunn med speiling og fin plass at hvlie seg på i sola God helg Terje !!!!! Med hilsen Digitvennen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Flott Toppand hunn med speiling og fin plass at hvlie seg på i sola :)God helg Terje !!!!!Med hilsenDigitvennenLeif Etter at jeg har sett mange toppand hunn i våtmarken hos meg og sett i fugleboka ser jeg at dette må vare en kvinand hunn, Hva sier du om det Terje? Ha en fin sommerkveld ;-) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Meget godt eksponert og fin speiling, Terje ! Det virker nok som Leif kan har rett i at det er ei kvinanddame som sitter der og det samme kom jeg fram til ved å se etter i iPhoneappen som heter "N Eur Birds" Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Meget godt eksponert og fin speiling, Terje !Det virker nok som Leif kan har rett i at det er ei kvinanddame som sitter der og det samme kom jeg fram til ved å se etter i iPhoneappen som heter "N Eur Birds" Ja Birger er sikker at det er en kvinand dame ;-))) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Selfølgelig er det en Kvinandhunn !!!, beklager . Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Selfølgelig er det en Kvinandhunn !!!, beklager . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg