Gå til innhold

Vil skremme Jens

Anbefalte innlegg

Siv og Per sitter i dyreparken og vil skremme Jens. Mende virker dog mer primitiv underholdende enn Julius, at vettskremte Ap-ere kanskje bør tilby dem en sympati-banan istedenfor angstsvette.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2013/artikkel.php?artid=10104712

De (frp) bør kanskje heller overlate skremselsdelen til løven Erna Solberg siden hun fremdeles er meningsmålingenes konge. Løver kan man i det minste ha respekt for, men høylytte brune hyener vil definitivt ingen ha i stortingshagen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Dette ble selvsagt også tatt opp i nyhetene. Var det noen som hørte brølapen Sandberg på Tv2 nyhetene? Har denne personen noe å gjøre i norsk politikk å gjøre? Sinnataggen Liv Signe Navarsete blir jo som en hissig liten buhund i forhold til den bulldoggen. Får litt gåsehud nedover ryggen når jeg hører han og Gjedde når det flyter over for dem.

Her er Nrk 18.00 debatten (18.24 ut i sendingen):

http://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/nnfa56062813/28-06-2013

Lenke til kommentar

Dette ble selvsagt også tatt opp i nyhetene. Var det noen som hørte brølapen Sandberg på Tv2 nyhetene? Har denne personen noe å gjøre i norsk politikk å gjøre? Sinnataggen Liv Signe Navarsete blir jo som en hissig liten buhund i forhold til den bulldoggen. Får litt gåsehud nedover ryggen når jeg hører han og Gjedde når det flyter over for dem.

Her er Nrk 18.00 debatten (18.24 ut i sendingen):

http://tv.nrk.no/ser...2813/28-06-2013

Med tanke på at Sandberg har blitt straffedømt tidligere burde han ikke være representant av landet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hørte du brølingen hans på Tv2? Jeg har ikke hørt noe verre av en norsk politiker siden Q. Siv Jensen brølte vel også da hun harselerte med den norske modellen på FrPs landsmøte. Mulig de avslører sitt sanne jeg nå siden de øyner minister stolen i det fjerne. Skremmende.

Han brølte over de mange utlendingene i norske fengsler. Ingen nordmenn ønsker disse fangene, men

1. hvilke internasjonale spilleregler må Norge som et sivilisert land følge?
  2. Hvilke utvekslingsavtaler har vi med andre land?
  3. Hvor vil vi sende disse fangene om ingen vil ta imot dem?

Populistisk brøling som jeg håper skremte flere bort fra partiet enn de som lot seg lure inn i partiet av hans retorikk.

Lenke til kommentar

Har ikke sett det. Jeg får spada allerede når jeg ser bilde av ham, og han ser ut som en psykopat.

Når det gjelder retur av utenlandske kriminelle, så er det ikke så enkelt som Frp vil ha det til.

om 1: Norge kan ikke utlevere noen til et land hvor de risikerer tortur og dødsstraff.

om 2: Utleveringsavtaler varierer fra land til land.

om 3: Blir da kun relevant dersom de er stateløse vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når det gjelder retur av utenlandske kriminelle, så er det ikke så enkelt som Frp vil ha det til.

Men alle skal ut brølte han i det nyhetsinnslaget på Tv2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vent, vet ikke om jeg fikk det helt med meg...

Sier du at Per Sandberg ropte på TV?

Brølte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg så ikke klippet, så skal ikke si noe sikkert, men jeg tror de har en litt annen definisjon på brøling enn de fleste andre.

Da burde du kanskje sett det klippet før du uttaler deg. En jeg snakket med sa han så det og sa at det vekket assosiasjoner til en viss Østerriker han ikke ville nevne navn på. Jeg sa at det er den verste brølingen jeg har hørt siden en viss Q. Skremmende at slike personer har en sentral plass i FrP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...