blackfish13 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg hadde en youtube intro på videoene mine på youtube så formaterte jeg pcen min og gjemte og lagre introen som jeg bruker på alle videoene mine noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre for å få introen tilbake vis det går. kan jeg laste ned en av videoene mine eller noe og klippe ut introen med Sony vegas pro? Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Hvordan da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Du har allerede svart selv hvordan. Du laster ned filmen din, legger den inn i Sony Vegas og klipper ut introen der. Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Ja men jeg vett ikke hvordan jeg laster den ned jeg vett det går men ikke hvordan Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Noen som vett hvordan jeg kan laste ned en video fra youtube? Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Finnes ett hav av sider du kan gjøre det på. Bare å google youtube video converter. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Eventuelt installere en plugin i firefox. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ja men jeg vett ikke hvordan jeg laster den ned jeg vett det går men ikke hvordan Har ikke prøvd selv, men denne nettsiden kan være til hjelp. Da finner du URL-en (adressen til YouTube-videoen, burde se slik ut:http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM), og så limer du inn adressen på denne nettsiden, og velger hvilket format du vil laste ned videoen i. Som sagt, har ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Laster du ned introen mister du mye data og får bare mye støy slik at om du redigerer den og laster den opp blir kvaliteten forferdelig. Med mindre du bare skal bruke den for å ha noe å bygge etter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Mjanåja. Om du laster den ned, redigerer og rendrer med skikkelige instillinger så skal det ikke se så ille ut når filmen igjen er oppe på feks YT. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Har en egen YT kanal med vel 90 videoer og ett stykke over 1000subs så det har funket før. Sony Vegas har mange muligheter når det gjelder render instillinger, så om du roter litt rundt i Vegas og tester på ett kort klipp eller finner guider som kan gi deg litt innføring i hvordan du får maks utav klippene dine så er ikke en re-upload langt ifra like god kvalitet som en førstegangsopplasting. Like god kvalitet får du ikke nei, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Har en egen YT kanal med vel 90 videoer og ett stykke over 1000subs så det har funket før. Sony Vegas har mange muligheter når det gjelder render instillinger, så om du roter litt rundt i Vegas og tester på ett kort klipp eller finner guider som kan gi deg litt innføring i hvordan du får maks utav klippene dine så er ikke en re-upload langt ifra like god kvalitet som en førstegangsopplasting. Like god kvalitet får du ikke nei, ingen tvil om det. Skal ikke være noe problem å få tilnærmet samme kvalitet,går an å fikse både lyd og bilde i SV(finnes jo masse plugins også). Har selv brut YT downloader til det formålet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Prøv youtube downloader Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg kom plutselig på må lage hele greiene om igjen for jeg og gruppen min på youtube bruker samme intro bare med navnet under endret så må ha en uten navn også med den kan jeg endre det med så funker ikke å laste den ned uansett Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 kansje noen kan lage en intro til meg lignende den jeg hadde. lagde den på Cinema brukte lang tid med litt hjelp av youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå