Zepticon Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Snakka nettopp med Gjenstridige, og de kunne fortelle meg at om jeg kræsjer min nylig restaurerte bil, så kan jeg ikke vente å få mer for den en markedsprisen for en tilsvarende bil. Da snakker vi om ca 30.000kr som er de "dyreste" på finn per i dag. Så da sitter jeg med en bil, påkostet nesten 100.000kr, som er 100% rustfri, og som har nyoverhalt motor, nyoverhalt girkasse, og 80% nytt understell, samt hellakkering for et par år siden. Bilen er en 1994 mod. Så er spørsmålet, er det noen selskap som tilbyr spesialforsikring for prosjektbilen? Jeg har bare delkasko, og om det er min egen feil så er det greit. Problemet er om andre kjører i meg, og jeg blir avspist med "kondemnering" og 30.000kr i utbetaling + vraket, når prisen for å erstatte bilen reelt sett er på i hvertfall 60.000kr (bil+motor ødelagt). Finnes det noen måte å løse dette på? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hiver denne tråden i mine innlegg da dette er noe jeg og gjerne kunne tenkt å hatt svar på. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Her bør du vel kanskje ta kontakt med LMK og høre om de har noen tips.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå