Emily1 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 F.eks når jeg trykker på bilder på facebook, så kommer det et stort bilde-reklame på høyre siden, over alle kommentarene. Over og under bildet står det med små bokstaver: "ads not by this side", og legger jeg musa over det så står det: "Ads by safesaver plugin" Og på meldinger, så blir enkelte ord uthevet, f.eks "finner" blit uthevet med strek under, og legger jeg musa over der så kommer det opp reklame for en eller annen nettside.... Uff. Jeg har aldri skjønt noen ting av datagreier, så håper noen flinke gutter der ute kan hjelpe meg? Irriterende med disse reklamene :/ Mvh ImSoAsian Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Det kommer forresten reklame også på toppen av FB og på sidene >< Lenke til kommentar
DCG Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Siden det står ".. by safesafer plugin" så høres det ut som du har på et eller annet vis fått installert en plugin i nettleseren din. Hvilken nettleser bruker du? Om du har flere, skjer det samme i alle? Og forresten, det finnes sikkert også noen flinke jenter der ute som kan hjelpe deg også Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg bruker google chrome, og ja, det samme skjer i alle. Akkurat her blir "vis" og "samme" uthevet og det kommer opp reklame når jeg legger musa over Det er det helt sikkert, haha, my bad Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Du kan kanskje sjekke ut denne siden om hvordan å fjerne det derre "safesaver plugin". Er visst malware....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå