FuzzFuet Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hei! Har en S3 med 32Gb minnekort og har masse musikk lagra på telefonen via Spotify. Nå er telefonminnet nesten fullt og jeg kunne tenkt meg og lagra mer. Noen som vet hvordan jeg får Spotify til å overføre musikken til minnekorte og bruke minnekorte som lagringsplass istedet for telefonminnet? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hadde samme problem med min Xperia V, det som hjalp var å slette spotify og legge det inn på nytt, da tok det automatisk i bruk SD kortet og ikke internminne. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Installerte du spotify før de enablet lagring til SD kort så er enkleste måte å re-installere appen. Så om din spotify lagrer filer på interminne istedet for SD kortet så re-installer så ordner det seg. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Ok, ja installerte Spotify før jeg skaffa minnekorte. Skal prøve å re-installere appen Får satse på at den blir ferdig og "buffre" musikken før jeg drar til Roskilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå