knosemjau Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Holder på å oppdatere AVG Free. Denne er preget av opt-out-tankegangen. Standardinnstillingene er aggressive - installer trial istdf free, installer toolbar, sette startsiden, nye fane sider til AVG-startsiden. Det er mye rart. Jeg merker jeg blir kraftig provosert, men samtidig er dette jo et gratis program. Som jeg regner med det er ok å bruke i og med at disse folka tilbyr det. Hvordan ser dere på dette her, burde slike selskap gå litt stillere i skogen? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Det er jo bakdelen ved å bruke gratisversjonen av programmer. AVG koster jo ca 360 kroner per år for den vanlige versjonen. Det sier seg selv at det ikke er noen som overlever på å lage ting gratis, så da må de tjene penger på reklame. Så må jo den som skal bruke programmet vurdere om man ikke ønsker slikt, å da betale 360 kroner i året, eller spare 360 kroner i året og heller leve med alt det du nevnte. Tror vel at de fleste over 18 skjønner at verden ikke kun kan bestå av gratis varer/tjenester. Det koster faktisk penger å utvikle og lage produkter/tjenester uansett hvordan du ser på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå