Gå til innhold

Noen bra nettbutikker som fører "streetwear"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker www.drjays.com til omtrent alle kleskjøp jeg gjør. Jeg droppa Karmaloop når de ringte meg 3 om natta for å sjekke om jeg faktisk var den jeg utga meg for å være.

 

Når man bestiller fra USA kan det fort bli dyrt med frakt, fortolling og moms, så jeg kjøper som regel for over 1000 kroner nå jeg først handler.

 

Anbefaler DrJays :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker www.drjays.com til omtrent alle kleskjøp jeg gjør. Jeg droppa Karmaloop når de ringte meg 3 om natta for å sjekke om jeg faktisk var den jeg utga meg for å være.

 

Når man bestiller fra USA kan det fort bli dyrt med frakt, fortolling og moms, så jeg kjøper som regel for over 1000 kroner nå jeg først handler.

 

Anbefaler DrJays :)

 

okey så man bør handle en del siden frakt er relativt dyrt? fant mye kult på karmaloop så prøver å gi det en sjangse hvertfall, men skal absolutt sjekke ut drjays også:) hvordan er størrelser i statene, ca samme som her? ellerbør jeg satse på small..er 174ish:P

Lenke til kommentar

www.tresbienshop.com

www.needsupply.com

www.oipolloi.com

www.endclothing.com

www.caliroots.com

 

Spørs egentlig hva du mener med streetwear. Streetwear kan være alt fra gangster- og saggestil til high-end moderne/hipsterwear.

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært enklere å bruke norske butikker? Slepper toll osv.

 

Nå vet ikke jeg hva du meiner med "streetware". Tenker du på slikt "sagge/yo" klær?

 

Mulig disse er ikke det du leier etter, men jeg personlig liker å holde meg med norske butikker. Retur er enkelt, og du blir ikke overrasket over andre gybyr osv.

 

Jeg bruker hovedsakelig disse:

 

http://www.laredoute.no/

Ikke lokalisert i norge, men du betaler ikke ekstra av den grunn. Gratis retur (du får lapp som du fester til pakken)

 

http://www.smartguy.no/

Gratis frakt, men du må betale porto for retur. Stort utvalg. Svært gode priser. Jeg handler som regel her.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...