johnphagen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Oslo sommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Som jeg nevnte på turen i går, så slet jeg med å få noe ut av dette motivet. Men nå ser jeg hva som er mulig. Fin komposisjon og speke farger. (Takk for turen i går, btw). 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 regner med at dette er HDR. Uansett et flott bilde med fine farger og et tidsaktuelt "budskap" på steinmuren Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg synes og som tomsi42 skriver at dette var et vanskelig motiv å fange, men syns du har gjort det på en god måte her 1 Lenke til kommentar
johnphagen Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 regner med at dette er HDR.Uansett et flott bilde med fine farger og et tidsaktuelt "budskap" på steinmuren Yes det er HDR. Brukte 3 eksponeringer og satt sammen manuelt i photoshop og pyntet litt med color efex pro. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 regner med at dette er HDR.Uansett et flott bilde med fine farger og et tidsaktuelt "budskap" på steinmuren Yes det er HDR. Brukte 3 eksponeringer og satt sammen manuelt i photoshop og pyntet litt med color efex pro. Color Efex pro .... jeg kunne ikke levd uten det filteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg