Joachim_F Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 I dette strategispillet er målet å etablere en base på vår røde naboplanet. Les hele saken Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Dette hørtes gøy ut! Jeg liker godt at det har blitt mer vanlig med mer realistiske spill i Science Fiction sjangeren. Denne typen spill er mye mer spennende enn det samme oppgulpet med insekter og onde roboter i verdensrommet. Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Dette hørtes gøy ut! Jeg liker godt at det har blitt mer vanlig med mer realistiske spill i Science Fiction sjangeren. Denne typen spill er mye mer spennende enn det samme oppgulpet med insekter og onde roboter i verdensrommet. Sjekk ut Kerbal Space Program! Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Sjekk ut Kerbal Space Program! Takk for tipset! Jeg kommer nok til å gjløre det etterhvert. Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Sjekk ut Kerbal Space Program!Takk for tipset! Jeg kommer nok til å gjløre det etterhvert. Ikke vent! Ksp er utrolig gøy, og begynner og få et bra youtube comunity. Sjekk ut Kurtjmac og Scott Manley. Kan kjøpes både på steam og rett fra kerballspaceprogram. com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå