Gå til innhold

Hvilket bil spill til pc?

Anbefalte innlegg

Bilspillet over alle bilspill må da være Grand Turismo...

Feil. Veldig bra, ikke best. I alle fall ikke som simulator.

Enig der. Som silmulator er Gt3 egentlig rimelig elendig. Ikke noe grip, og relativt insensitiv styring.

Spillet du vil ha høres ut som Sega GT.

Litt eldre spill, men med over 100 biler som du kan tune og tulle med som du vil. Dog en smule vanskelig å få tak i.

|Hitman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig der. Som silmulator er Gt3 egentlig rimelig elendig. Ikke noe grip, og relativt insensitiv styring.

Spillet du vil ha høres ut som Sega GT.

Litt eldre spill, men med over 100 biler som du kan tune og tulle med som du vil. Dog en smule vanskelig å få tak i.

|Hitman

Hmm, dette må testes. Takk for tipset. Trodde jeg visste hva Sega GT var, og at jeg hadde testa det, men det så ikke sånn ut.

Men fant screenshots fra et som hette Sega GT 2000, vet du om det er det samme eller en nyere utgave ?

Lenke til kommentar
Hmm, dette må testes. Takk for tipset. Trodde jeg visste hva Sega GT var, og at jeg hadde testa det, men det så ikke sånn ut.  

Men fant screenshots fra et som hette Sega GT 2000, vet du om det er det samme eller en nyere utgave ?

Ikke prøv hvis du vil ha en simulator, ellers kan det jo by på litt underholdning. Begynner å bli ganske gammelt (og billig). Lenge siden jeg så det i noen butikk.

Det er kanskje Sega GT2002 du tenker på, det er for Xbox. :)

Lenke til kommentar

Ikke prøv hvis du vil ha en simulator, ellers kan det jo by på litt underholdning. Begynner å bli ganske gammelt (og billig). Lenge siden jeg så det i noen butikk.

Må se om ikke jeg kan få prøvd det, se hva det er ihvertfall. Liker best simulatorer, men arcade kan jo være gøy det også.

Det er kanskje Sega GT2002 du tenker på, det er for Xbox. :)

Stemmer det var visst GT2002, men står PC, kanskje (sannsynligvis) bare en feil; http://www.gamesxtreme.net/screenslist/447.shtml

Her er ihvertfall info og et par screenshots fra Sega GT; http://www.gamingbliss.com/games.php?gameid=segagt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...