DementedAlbino Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Lyst på nytt spill til pc og vurderer ett bilspill. Noen spill dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 En ting er sikkert: IKKE kjøp deg NFS:HP2. Drittspill! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 En ting er sikkert: IKKE kjøp deg NFS:HP2. Drittspill! Lenke til kommentar
HWE Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Lyst på nytt spill til pc og vurderer ett bilspill. Noen spill dere vil anbefale? Er mye å velge mellom. Ønsker du "realistisk" bilspill, eller mer arcade ? Og rally eller bane/asfaltracing ? Og jeg er enig med Skyttt vedr NFS Hot Pursuit 2, men det er vel ikke alle som er det. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg ønsker realistiske bilspill 8) Med oppgraderinger av bilen, spare cash, kjøre rundt, race osv... Også orker jeg ikke vente på NFS:Underground For det er akkurat et slikt spill... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 TOCA Race driver er et klart valg. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg ønsker realistiske bilspill 8) Med oppgraderinger av bilen, spare cash, kjøre rundt, race osv... Også orker jeg ikke vente på NFS:Underground For det er akkurat et slikt spill... Tror ikke akkurat NFS: Underground kommer til å falle i kategorien realistisk... Nærmeste du kommer NFS:U nå er vel Street Legal. Var ikke et spill som falt i smak hos meg. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 TOCA Race driver er et klart valg. realistisk er det vel ikke, menmen. Og "oppgraderinger av bilen, spare cash, kjøre rundt" ?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg ønsker realistiske bilspill 8) Med oppgraderinger av bilen, spare cash, kjøre rundt, race osv... Også orker jeg ikke vente på NFS:Underground For det er akkurat et slikt spill... Tror ikke akkurat NFS: Underground kommer til å falle i kategorien realistisk... Nærmeste du kommer NFS:U nå er vel Street Legal. Var ikke et spill som falt i smak hos meg. Need for Speed: Underground kan jo kalles realistisk! Bygger det ikke på virkelige modeller, virkelig styling og utstyr?! NOS brukes på racingcars, betyr det da at de ikke er virkelige? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Need for Speed: Underground kan jo kalles realistisk! Bygger det ikke på virkelige modeller, virkelig styling og utstyr?! NOS brukes på racingcars, betyr det da at de ikke er virkelige? Hvordan kan du vite at det blir realistisk? Det gjenstår å se, virkelige biler og utstyr trenger ikke å føre til en god simulator. Lystgass er ikke urealistisk i seg selv, men jeg er redd det kommer til å ha en unaturlig effekt. Lystgass er ikke på langt nær så rått som det virker i f.eks. 2F2F. Det fungerer i prinsipp omtrent som en turbo (en turbo tar det ikke slutt på dog). I mange filmer/spill blir bilen nesten "airborne" så fort det brukes lystgass... Lenke til kommentar
HWE Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Need for Speed: Underground kan jo kalles realistisk! Bygger det ikke på virkelige modeller, virkelig styling og utstyr?! NOS brukes på racingcars, betyr det da at de ikke er virkelige? Tenker mest på realistisk ift hvordan bilen oppfører seg på veien. Ikke ift om bilmodellene er bygd på virkelige biler eller har NOS. F.eks. er bilspillet Live for speed av det mer realistiske når det gjelder oppførsel på vei, men bilene er ikke virkelige biler (selv om noen av de kan ligne på noen virkelige biler). Har fått inntrykk av at NFS:U er mer et arcade-spill, men det vil jo tida vise. Men ta en kikk på Street Legal i mellomtida du. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Need for Speed: Underground kan jo kalles realistisk! Bygger det ikke på virkelige modeller, virkelig styling og utstyr?! NOS brukes på racingcars, betyr det da at de ikke er virkelige? Hvordan kan du vite at det blir realistisk? Det gjenstår å se, virkelige biler og utstyr trenger ikke å føre til en god simulator. Lystgass er ikke urealistisk i seg selv, men jeg er redd det kommer til å ha en unaturlig effekt. Lystgass er ikke på langt nær så rått som det virker i f.eks. 2F2F. Det fungerer i prinsipp omtrent som en turbo (en turbo tar det ikke slutt på dog). I mange filmer/spill blir bilen nesten "airborne" så fort det brukes lystgass... Sant nok, men hvorfor skal man absolutt ha super-realistiske bil-spill når man bare kan sette foten utenfor døra og sette seg inn i bilen? Mye morsommere a gitt Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Sant nok, men hvorfor skal man absolutt ha super-realistiske bil-spill når man bare kan sette foten utenfor døra og sette seg inn i bilen? Mye morsommere a gitt Det er du som hevder at NFS:U blir realistisk. Hva som er artigst av simulatorer og arkade er en helt annen diskusjon Lenke til kommentar
HWE Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Sant nok, men hvorfor skal man absolutt ha super-realistiske bil-spill når man bare kan sette foten utenfor døra og sette seg inn i bilen? Mye morsommere a gitt Splittet personlighet ? :wink: Dette svarte du lengre opp; Jeg ønsker realistiske bilspill Prøver bare å være hjelpsom. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Bilspillet over alle bilspill må da være Grand Turismo... Bilspill er og blir best på konsoll! Kan ikke vente til GT4 kommer! Ooops... Men burde kanskje komme med en anbefalig også da. NFSHP2 synes nå jeg var ganske bra Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Bilspillet over alle bilspill må da være Grand Turismo... Feil. Veldig bra, ikke best. I alle fall ikke som simulator. Bilspill er og blir best på konsoll! Tull. Test en del av de gode spillene til PC (med ratt så klart) så kanskje du ombestemmer deg. Kan ikke vente til GT4 kommer! Enig. Gleder meg enormt! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Bilspillet over alle bilspill må da være Grand Turismo... Feil. Veldig bra, ikke best. I alle fall ikke som simulator. Bilspill er og blir best på konsoll! Tull. Test en del av de gode spillene til PC (med ratt så klart) så kanskje du ombestemmer deg. Kan ikke vente til GT4 kommer! Enig. Gleder meg enormt! Ja, mulig det... Men synes at bilspill blir best på konsoll. Hvilket spill mener du er best som simulator da? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ja, mulig det... Men synes at bilspill blir best på konsoll. Hvilket spill mener du er best som simulator da? Flere bra til PC. Nevner tre: F1 Challenge 99-02, F1 2002 med modifikasjoner (f.eks. GTR-2002) og Live for Speed. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Flere bra til PC. Nevner tre: F1 Challenge 99-02, F1 2002 med modifikasjoner (f.eks. GTR-2002) og Live for Speed. Sorry er ikke overbevist, men det er mine meninger da så andre får bare ha sine egne... Kommer jo til å ta år å få tak i alle bilene på GT4 da... Husker hvor lang tid det tok på GT3. GT4 blir sikkert forsinka som alle andre spill men... Lenke til kommentar
HWE Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ja, mulig det... Men synes at bilspill blir best på konsoll. Hvilket spill mener du er best som simulator da? Flere bra til PC. Nevner tre: F1 Challenge 99-02, F1 2002 med modifikasjoner (f.eks. GTR-2002) og Live for Speed. omtrent som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå