Knut S Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 andunge i 2 versjoner har prøvd meg litt på redigering av bilde Se bildet Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Liker både originalen og den redigerte utgaven. Jeg ville klonet vekk det lille bladet som du har fått med på bilde, og du kunne også fått et bedre uttrykk med en lavere kameravinkel Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 ja hadde nok gjort seg med lavere kameravinkel og fått en mer helthetlig inntrykk av andungen. Bladet kunne nok vært klonet bort men samtidig syns jeg det også gjorde seg litt der. Tusen takk for kommentar og gode tips Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Her ja , dette blir beder og bedre Knut, her er mere normale innstillinger på apparatet.Dette er noe som også ser på bildene. Veldig bra begge to syntes jeg. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Jarle. Jeg prøver meg stadig frem og syns det er både gøy og spennende. Noe jeg forsatt sliter med er å få bra bilder av våres hund, han er svart og hvit. Enten blir han fort for lys på det hvite eller for mørkt på det svarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg