Gå til innhold

Video - tilbakemeldinger :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var relativt laber respons...

Vet ikke om jeg skal tolke det negativt eller positivt.

Har lagt ned litt arbeid i hele konseptet, så setter veldig pris på noe respons altså.

 

Det jeg egentlig lurer på er om du får lyst til å gå på visning av dette eksempel objektet.

Var det ålreit/kjedelig? Er det mer innbydende enn standard bilder? Gir det deg noe mer?

Endret av obic123
Lenke til kommentar

Hei !

 

Ingen her som kommenterer film og bilder, vi diskuterer bare utstyr - men fra spøk til revolver, jeg syns dette var veldig bra.

 

Mye mer informativt og levende enn stillbilder på en typisk Finn annonse feks. Etter å ha sett videoen tre ganger er det kun 2 ting jeg fant som er kun småting, det ene er Bøkeskogen 00:30 hvor teksten kanskje forsvinner litt inn i bakgrunnen og det er andre er musikken. Jeg hører for det meste på elektronisk musikk selv og syns dette fungerte veldig bra sammen, eneste er fra 03:20 og utover så lurer jeg på om dette blir for "heftig" hvis målgruppen er 40++, som sagt bortsett fra to minimale ting - imponerende og gjennomført arbeid.

Lenke til kommentar

Takk for svar fo2re!

 

Det setter jeg stor pris på :)

 

Hehe, det med teksten har jeg ikke lagt merke til, bra du så det.

Ja, musikken har jeg tenkt mye på selv i grunn... Har selv tenkt tanken at musikken som er brukt blir i særeste laget og kan "skremme" evt. noen.

Valget endte likevel på denne låten fordi målgruppen er relatvit ung.

Jeg velger også bevisst å bruke litt slik musikk for å ikke gjøre det for kjedelig... Jeg har sett en del boligvideoer i det siste... og jeg ønsker å gjøre det litt annerledes og få en mer "spenst" i videoen.

Bra at du nevner det. Hadde vært morro å hørt hva folk over 40 tenker om det :)

 

vet noen evt. av en nettside enn kan legge ut videoer for å få tilbakemeldinger på selve videoen/redigering etc da dette i grunn ikke er et ferdig produkt?

Endret av obic123
Lenke til kommentar

Takk billywillie!

Det ligger som sagt litt arbeid bak.. spesiellt med timelapse etc. Videoen er ment som en slags PR video i utgangspunktet for å vise hva man kan få (det kommer dronevideo etterhvert). Bra du likte musikken :) Sjekk ut www.thomasdatt.com for mer lignende musikk. Spesielt Chilled Trance albumet

Endret av obic123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Liker veldig godt videoen, skikkelig stil! Jeg føler at noe jeg synes blir et problem, er at teksten glir for mye inn i bakgrunnen. Noe en kan gjøre med det, er jo f.eks å bruke en annen farge, eller så enkelt som bare å forandre skriften til bold.

 

Dersom en vil ha ut ordet, må det være veldig tydelig, noe denne videoen gjør veldig bra, men teksten er også med på å skape den harmonien som skal til for å kunden til å tenke at han vil ha deg.

 

Som sagt, veldig imponerende!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei,

 

Jeg holder på å skal starte opp et nytt firma som skal produsere boligvideoer.

Har foreløpig laget en preview film og ønsker nå tilbakemeldinger.

 

Alt fra redigering, filming, musikkvalg, fonter, samma hva... Ønsker å høre hva folk synes om selve videoen i sin helhet og stykkvis :)

 

Takk for tilbakemeldinger!

 

https://vimeo.com/us...2461/5e34fc1203

 

Veldig stilig! Hvilket program bruker du til å lage timelapsene i?

Lenke til kommentar

Enig med tidligere talere om teksten. Lesbarheten på denne kan du kanskje forbedre ved å ha et semitransparent rektangel under. Jeg ville også sett litt på typografien i seg selv - størrelse, mellomrom osv.

 

Jeg liker veldig godt 3D rotasjonen i starten, men jeg synes det er litt vanskelig å få et ordentlig inntrykk pga synsvinkelen. Er det mulig å se den fra litt høyere opp slik at rommene kommer bedre frem? Helt klart en fin introduksjon til boligen.

 

Så er jeg litt i tvil om jeg ville hatt nærområde først. I og med at du allerede har presentert plantegningen, ville det være naturlig å gå inn i boligen og deretter ut i nærområdet? Kanskje hatt video av området først, så 3d plantegning, og til slutt inn i boligen?

 

Jeg ville også kortet ned tiden på videoen. Kanskje til det halve. Hver sekvens bør kanskje ikke være mer enn 3-5 sekunder. Spesielt snuttene av nærområdet her får litt for mye "tvtid". Fokuset bør være på boligen, og videoen bør vise akkurat nok til å gi litt (et godt) inntrykk og samtidig pirke nysgjerrigheten nok til å ville gå på visning.

 

Flimringen/hurtig bildeskift rundt 3:20 tror jeg du bare skal hoppe over. Det passer ikke inn i konseptet.

 

Når det er sagt, så liker jeg konseptet. Videoen er veldig bra laget og gir et helt annet inntrykk av boligen enn stillbilder og photospheres. Fikk nesten litt følelsen av å gå rundt i boligen selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...