Arve28 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Skal en tur på hytta og der er det ikke noe wifi å koble den bærbare til. Derfor håper jeg at jeg kan bruke Samsung Galaxy S4 for å ta ned mobilt nett slik at jeg kan bruke min Dell XPS17 å komme meg på nett med. Men hvordan gjør jeg dette? Innstillinger? Må jeg ha noe program eller app osv? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Datamaskinen din har trådløst sant? Da kan du gjøre slik: http://www.gottabemobile.com/2013/04/29/how-to-use-the-samsung-galaxy-s4-as-a-personal-hotspot/ Sette opp mobilen som et hotspot Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Eventuelt koble til med USB å sette på "USB-pass-true-internett" (noe i den duren) Du kan hvertfall dele internettet på din S4 igjenom USB til pcen.. Kan være lurt å teste dette før du reiser på hytta, da jeg tror du trenger noen drivere installert for at det skal fungere. Har du wifi på pcen, så bruk hotspot på telefonen. Sørg for å ha på kode slik at andre i nærheten ikke kan koble til nettverket ditt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 instillinger -> Trådløst og nettverk - Flere instillinger -> Internettdeling og portable hotspot Anbefaler personlig og bruke USB-internettdeling. Opplever denne som mer stabil og raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå