Majjan Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Klarer flaggermusa å komme seg ut av denne knipen? Les hele saken Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 "For at spillet skal få meg til å ta på meg en kappe og løpe gatelangs nattestid, må spillet levere skikkelig gode historier knyttet opp mot Batmans møte med de ulike skurkene. " Bromance eller Romance DLC? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Kjedelig at de bytter ut Hamill, han gjorde en god rolle. Sniktitten gjør meg litt skeptisk til denne utgaven, får håpe den leverer. AtW Lenke til kommentar
basushjerne Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Gleder meg! Digger de andre Arkham spillene. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Håper dem har gjort slåssingen litt mer voksent og kvittet seg med alle de rare maskinlydene når du slår en person Mye PANG! og SWOOSH! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Håper dem har gjort slåssingen litt mer voksent og kvittet seg med alle de rare maskinlydene når du slår en person Mye PANG! og SWOOSH! De kan få en person til å immitere lydene og kanskje litt knasing av glass samtidig? Mer spennende er å se om de har forbedret sin holdning til kundene og piratene. Morsomme er at alle spill som er anale på kopibeskyttelse selger OK når hypen er igang, men straks den er over så dumpes salget og billig prisene på Damp kommer fram, og enda da sliter de med salget Spesielt Games For Windows Live sliter her. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Ja, GFWL er noe drit, håper de hopper over det. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå