Kultom Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Din tosk - Kvalito funker som bare pokker! Hva "Kameraten din" driver med der trenger du ikke nevne, det er sånn det fungerer med opplæring og tilvenning som nyansatt i bedrift. Alt det du skriver over er bullshit, det er ikke relevant til om de leverer bra ADSL eller ikke, men jeg VET at de leverer veldig bra ADSL raskt! hehe, Jeg vet en ting, du vet en annen, men jeg klarer ikke stole på firmaet når de ikke betaler sine egne folk. men en ting må jeg legge til, dette var for vel ett år siden, kan være de har fått orden på sakene. Bare sier min mening jeg, om du synes jeg er tosk for det, vel tar meg vel ikke så nær av du mener uansett. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ikkenoe galt med kvalito nei, har en kompis som hadde det og ibegynnelsen var det MEGET ustabilt.. men det var ikke noe annet enn småproblemer hos kvalito, og ble fort rettet på. Idag er linja dønnstabil! Vi testet og hadde ei oppetid på nettet i over 3 uker. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ikkenoe galt med kvalito nei, har en kompis som hadde det og ibegynnelsen var det MEGET ustabilt.. men det var ikke noe annet enn småproblemer hos kvalito, og ble fort rettet på.Idag er linja dønnstabil! Vi testet og hadde ei oppetid på nettet i over 3 uker. tyder på at kvalito har skjerpet seg det. Lenke til kommentar
z10an Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 tele2 funker bra og er billig du får de hastighetene du betaler for..men jeg skulle heller hatt NGT :-? om det hadde vert mulig Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Din *** - Kvalito funker som bare pokker! Hva "Kameraten din" driver med der trenger du ikke nevne, det er sånn det fungerer med opplæring og tilvenning som nyansatt i bedrift. Alt det du skriver over er bullshit, det er ikke relevant til om de leverer bra ADSL eller ikke, men jeg VET at de leverer veldig bra ADSL raskt! Du kan ikke si at du vet at dem leverer raskt, det finnes flere som har motsatt mening. Blir det noen flere tendenser til flaming her blir posten stengt Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har dialup fastpris fra Kvalito . i begynnelsen når jeg bestilte det (sån ca me eigang det begynte å skrives om d her på forumet, så mange bestilte) var det litt ustabilt, men nå er det konge stabilt hehe.. har vært online nå i 4 dager og 22 timer i EN session på ISDN .. og.. det derre at de kobler av etter 10 min har jeg aldri merka no til, har aldri en eneste gang blitt fysisk kobla av.. d.v.s at serveren legger på .. kanskje den slutter å route videre ikke vet jeg men, har iaffal aldri blitt kobla av Er veldig fornøyd iaffal! Bra service, og rask respons .. bestilte på kvelden og fikk bruker/pass sån halv to på natta, og det funka neste morgen Firmaer behøver ikke være gamle folk i dress og slips (telenor) for at de skal funke bra og være seriøse.. jeg syns det er bra at folk tar iniativ og starter opp og driver litt i det mindre, men alikavel leverer bra og fullgode løsninger. Og .. ingen kan være feilfrie heller.. slik er det bare Lenke til kommentar
alexio Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 har du vurdert/sjekket om du kan få firstmile? de er helt topp spør du meg.. KS'en er topp, får svar på toppen 2 minutter.. Lederen for prosjektet sendte meg routeren med budbil 30 minutter etter jeg ringte og spurte etter den.. Jeg fikk gratis abb. fra feb. til august (en eller annen gimick de hadde), og de stresstesta fra mars til august, noe som gjorde at jeg fikk rundt 5 mbit.. absolutt å anbefale Prisene er også outstanding.. synd for deg om du ikke kunne få dem Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har bluecom per idag må si meg å være fornøyd, men rutinga til utlandet kunne vært bedre. Spiller en del på tyske & nederlandske servere, pingen er rundt 100. Noen som har peiling på åssen kvalito / ngt pinger til utlandet, da jeg kunne vært intressert i å bytte for å få best mulig ping? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Dette sies om Kvalito i Nyhetene http://www.digi.no/php/art.php?id=93767 Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Dette sies om Kvalito i Nyhetenehttp://www.digi.no/php/art.php?id=93767 Vet ikke om de har glemt å oppdatere loggen på kvalito eller no men det funker 100% nå ihvertfall, Er ikke demmes feil forøvrig, at det nettet de leier har litt problemer er opptil utleierene å ordne. Prøv å finn en ISP som ikke har hadd et eneste problem, ønsker deg lykke til! Det gjelder å velge ISP utfra pris og anbefalinger og ikke minst tester som f.eks ITavisens speedometer der Kvalito ligger utrolig godt ann. (Beklager at jeg kalte Bugbear Tosk - Synes bare det var så lite relevant info å komme med) Lenke til kommentar
McMort Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har sakset følgende fra dagbladet.no: Selskapene Kvalito-systemet har tidligere slitt med økonomiske problemer. Fortsatt fraråder kredittvurderingsselskapet Dun & Bradstreet å gi kreditt til selskapet. Det rådet bør du også følge, med at du ikke forskuddsbetaler linjene for mer enn en måned av gangen. Dette er i mine øyne grunn nok til å ikke velge Kvalito. Selv har jeg Bluecom og er kjempefornøyd, både med linjehastighet, oppetid og kundesørvis Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Sendte mail til catch. Tok èn uke å få svar. I går sendte jeg mail til Kvalito. Fikk svar etter ca 15 min. 31 okt er utbyggingsdatoen for min sentral og jeg skal ha Kvalito Lenke til kommentar
60C Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vel. Jeg er storfornøyd med tiscali. Modemet mitt paja etter et strømbrudd mens jeg var borte. Ringte til tiscali og fikk retur nr til SMG og sendte modemet i posten. Sjekka etter et par dager med tiscali om SMG hadde mottatt modemet, noe de ikke hadde gjort. Tiscali fyren sørget for å sende et nytt adsl modem med engang, en komplett pakke med splitter, kabler og alt, dette til tross for at jeg kun hadde sendt det defekte modemet. Etter noen dager så var nytt modem på plass. Ventetiden på support er noe annet, men det skal sies at jeg har kun lovord om de som jeg har pratet med der, hjelpsomme som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå