Niklasp Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Sony angret seg da de så prisen på Xbox One.Playstation 4 skulle egentlig koste 100 dollar mer Lenke til kommentar
Microshit Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Å nei, det var kundene som ønsket den billigere. De har LYTTET. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Så at prisen var satt for lenge siden var løgn? Overrasker meg ikke. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Playstation Eye er jo uansett en tilleggsgreie. Å påtvinge forbrukerne denne ville vært et asshole move, akkurat som det Microsoft holder på med. Jeg kommer aldri til å bruke Kinect og jeg kommer aldri til å bruke Playstation Eye. At jeg må kjøpe Kinect for å kjøpe Xboxen er avskyelig. At den må være påslått og koblet til konsollen for at konsollen skal fungere er enda verre. Lurer på om Microsoft lett kunne fjernet Kinect fra bundlen sin eller om den faktisk er så integrert som de skal ha det til. Vil det si at Xboxen slutter å fungere om man er uheldig og skader/ødelegger Kinecten eller koblingen til denne? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 For at Kinect skal ha sjangs til å bli noko anna enn ein gimmick må den vere ein del av pakken, ser verkeleg ikkje det store problemet med det. At den må vere kopla til derimot, er ei meir kunstig begrensing. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Pluss i boka for å ikke tvinge på oss tilbehør vi ikke ønsker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg