Smokeeye Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Dette er mulig.. Jeg får tannlege meldinger osv som skal til en utlenning i Oslo.. Får folk som ringer å snakker arabisk av og til.. Bare for å svare på denne, for så og si nøyaktig det samme hendte meg for en god del år siden og da var det så enkelt som at det nummeret jeg hadde hadde tidligere vært tilknyttet til ett-eller-annet kontantkort, så personer som ikke hadde fått oppdatert nummer fra han som hadde mitt nummer tidligere ringte da meg i god tro om at de havnet hos den andre personen. 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Bare for å svare på denne, for så og si nøyaktig det samme hendte meg for en god del år siden og da var det så enkelt som at det nummeret jeg hadde hadde tidligere vært tilknyttet til ett-eller-annet kontantkort, så personer som ikke hadde fått oppdatert nummer fra han som hadde mitt nummer tidligere ringte da meg i god tro om at de havnet hos den andre personen. Takktakk Men er bare hyggelig å få snakke med arabere avogtil også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå