Slettamann Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 I midnattssolens lys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Flotte bilder i midnattsolens lys. Artig å se for en søring som aldri har opplevd midnattsola. Liker alle tre bildene, men V2 fanger meg med sitt lys, stemning. Et sted jeg skulle ønske jeg var akkurat nå, men må holde meg til å se på bildet. Og det gir ro og glede , en smak av sommer, og tanker om markjordbær Endret 28. juni 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Flotte bilder i midnattsolens lys. Artig å se for en søring som aldri har opplevd midnattsola. Liker alle tre bildene, men V2 fanger meg med sitt lys, stemning. Et sted jeg skulle ønske jeg var akkurat nå, men må holde meg til å se på bildet. Og det gir ro og glede , en smak av sommer, og tanker om markjordbær Takk for respons Ja, det er veldig stor forskjell på nettene i nord og sør per tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg