Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liten penis i slapp tilstand


Anbefalte innlegg

Hadde også komplekser vedrørende penisen min før. Den er vel rundt 4-5 cm lang i normal tilstand, og 12-14 cm (avhengig hvor hard jeg er) i erigert tilstand. Har ikke fått noen klager på sexen.

 

En jente presterte faktisk å si at den var stor. Humrer litt av det i ettertid. Skjønte at det var et forsøk på å snakke dirty, men det var ikke særlig overbevisende. :p



Anonymous poster hash: a11cf...a39
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hadde også komplekser vedrørende penisen min før. Den er vel rundt 4-5 cm lang i normal tilstand, og 12-14 cm (avhengig hvor hard jeg er) i erigert tilstand. Har ikke fått noen klager på sexen.

 

En jente presterte faktisk å si at den var stor. Humrer litt av det i ettertid. Skjønte at det var et forsøk på å snakke dirty, men det var ikke særlig overbevisende. :p

 

Anonymous poster hash: a11cf...a39

 

Hah, sa hun at den var stor når den ikke var erigert?

Min kjæreste har vel også en grower. Den er sånn ca 5 (antar jeg) normalt, mens den blir hele 17 når den er erigert. Jeg kan jo se jeg også at den ikke er særlig stor når den er normal, men jeg synes det er veldig artig at den vokser så mye jeg! Bedre det enn at den nesten ikke vokser noe i det hele tatt. Da blir man kanskje litt skuffa?

Jeg tror min kjæreste hadde litt komplekser for det i begynnelsen, men nå kan han gå naken rundt meg uten problemer :) Det synes i alle fall jeg er veldig fint :)

Lenke til kommentar

 

Hadde også komplekser vedrørende penisen min før. Den er vel rundt 4-5 cm lang i normal tilstand, og 12-14 cm (avhengig hvor hard jeg er) i erigert tilstand. Har ikke fått noen klager på sexen.

 

En jente presterte faktisk å si at den var stor. Humrer litt av det i ettertid. Skjønte at det var et forsøk på å snakke dirty, men det var ikke særlig overbevisende. :p

 

Anonymous poster hash: a11cf...a39

 

 

Kommer da helt ann på hvor tykk den er. Sålenge saken din er over 10-12, så er jo lengden irrelevant.

Lenke til kommentar

Greit med litt lengde også da, ville du hatt en penis som var 4 cm i lengde og 12 i omkrets? :p

Greit og få peisen inn i vaginaen også, akkurat så den bunner ;)

Akkurat så den bunner? Å bli bunnet for jenter er som å bli sparka i balla av gutta. Det er så dritvondt at du aner ikke. Men ofte er penis litt bøyd sånn at man ikke bunner helt.

Så neitakk. Lange peniser er tortur. Kjæresten er mer enn lang nok, så vi kan nesten ikke ha sex i doggy fordi om han med et uhell bunner meg så blir det ikke sex på noen dager for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Men så bruker jeg amfetamin nå og da og da er den knappe 5cm i slapp tilstand og 14cm erigert.

 

Prøvd det noen ganger jeg også i min ungdom, og synes det er imponerende at du i det hele tatt får den opp.

 

Synes egentlig de burde brukt "makkakuk" mer i forebyggende rusarbeid. Mikropenis er kanskje et av de bedre argumentene for å holde seg unna :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har du prøvd å prate med noen, type psykolog? For meg høres det ut som om du har problemer som stikker dypere enn størrelse på penis. Jeg er også en #grower, men det er vell aldri ei jente som har sett den i hvilemodus. Den er helt helt innenfor snittet, men har fremdeles opplevd å bunne jenter i visse stillinger. Det er ikke spesielt kult det heller. Kan vel aldri tenke meg at ei jente bryr seg om hvor liten penisen din er når dyden er gjort og hun ligger i tåka.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...