Gå til innhold

Citroën Gangster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemeldinger !

La opp orginalbildet også, det som er gjort med det første er en svak HDR effekt som drar fram mer av detaljene, gjør det litt mørkere og drar ned fargemetningen så er ikke noe selektiv farger her. Det siste som er gjort er en mørkere vignettering.

Lenke til kommentar

La opp orginalbildet også, det som er gjort med det første er en svak HDR effekt som drar fram mer av detaljene, gjør det litt mørkere og drar ned fargemetningen så er ikke noe selektiv farger her. Det siste som er gjort er en mørkere vignettering.

Nettopp! Det var det at grusen er naturlig grå som gjorde at jeg trodde du hadde brukt selektive farger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Nettopp! Det var det at grusen er naturlig grå som gjorde at jeg trodde du hadde brukt selektive farger.

Dette er tatt i bakken opp til ett sandtak så kan forklare grusen :-)

Fotografering kan være risikosport da jeg satt med kamera for å få perspektiv og sånt jeg ville og mens jeg stirrer i søkeren så drar jeg venstrebeinet lenger inn mer på refleks enn tankevirksomhet, bilsporene noen sekunder senere viste at det var en lur beslutning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...