fo2re Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Citroën Gangster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Stilig bilde, med fin kameravinkel og fin Nik-effekt, Fo2re ! 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Helt klart en gansterbil. Er usikker på blandingen av sort/hvitt og farger; jeg tror den blir bedre i rent s/h. Utover det, er det ingenting å utsette på etterbehandling og komposisjon. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 I s/h kunne dette gått fint inn i en scene fra en film-noir! Liker! 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Takk for tilbakemeldinger ! La opp orginalbildet også, det som er gjort med det første er en svak HDR effekt som drar fram mer av detaljene, gjør det litt mørkere og drar ned fargemetningen så er ikke noe selektiv farger her. Det siste som er gjort er en mørkere vignettering. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Flott komp og fin dramatikk i uttrykket. personlig liker jeg veldig godt blandingen av s/h og farge 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 La opp orginalbildet også, det som er gjort med det første er en svak HDR effekt som drar fram mer av detaljene, gjør det litt mørkere og drar ned fargemetningen så er ikke noe selektiv farger her. Det siste som er gjort er en mørkere vignettering. Nettopp! Det var det at grusen er naturlig grå som gjorde at jeg trodde du hadde brukt selektive farger. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 La opp orginalbildet også, det som er gjort med det første er en svak HDR effekt som drar fram mer av detaljene, gjør det litt mørkere og drar ned fargemetningen så er ikke noe selektiv farger her. Det siste som er gjort er en mørkere vignettering.Nettopp! Det var det at grusen er naturlig grå som gjorde at jeg trodde du hadde brukt selektive farger. Dette er tatt i bakken opp til ett sandtak så kan forklare grusen :-) Fotografering kan være risikosport da jeg satt med kamera for å få perspektiv og sånt jeg ville og mens jeg stirrer i søkeren så drar jeg venstrebeinet lenger inn mer på refleks enn tankevirksomhet, bilsporene noen sekunder senere viste at det var en lur beslutning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg