ken8 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Etter å ha søkt google på nettadressen og div andre søkefraser fant jeg ingenting. Microsoft Security Essentials fant heller ingen ting. Trodde kanskje det var noe virus greier å la derfor inn Win7 på nytt i dag, men nå dukket det opp igjen. Noen som vet om dette er noe jeg ikke skulle hatt på maskinen? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg fikk den også tidligere da jeg skulle åpne en wordpress-blogg. (Jeg bruker aldri IE egentlig) Åpenbart kødd, fordi premiene er iPhone, ipad osv. Jeg vet ikke om den gjør noe spesielt, men jeg lukket IE rimelig fort og har ikke merket noe etterpå. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Har nå kjørt full scann med SUPERAntiSpyware Free Edition og Malwarebytes Anti-Malware, men det eneste de fant var noen cookies. Bildet dukket plutselig opp i dag også og det er jo bare tull, men skjønner ikke hvor det kommer fra. La inn alt på nytt, kan det rekke å komme på pc'en før jeg har oppdatert windows? Går ikke på noen nettsider fra jeg legger inn windows til den er ferdig innstallert. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Dette kalles "facebook-fake-survey". Mulige feilkilder siden du har installert windows på nytt: -Windows installeres fra infisert kilde -Routerens dns-adresser er endret (av datavirus) Ja pc'en kan rekke å bli infisert før Windows er fullstendig oppdatert. Derfor skal datamaskinen ikke brukes til noe før den er fullstendig oppdatert. Endret 30. juni 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå