MusabaN Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hallo! (Jeg håper dette var et passende sted å legge innlegget mitt) Jeg har i det siste hatt et veldig irriterende problem, og må nå ty til å spørre etter rare og forvridde 'google-søk'. Har da altså ikke funnet en løsning, og hadde satt pris på guiding. Når jeg åpner en hvilken som helst youtube-video med nettleseren Chrome og skrur på HD, så skjer det som bildet viser under. Nemlig at det er markør på at jeg har trykt på HD, men allikevel så blir det ikke HD når jeg ser på videoen. Dette gjelder forsåvidt alle kvaliteter, den lar seg ikke endre selv om det står markert med en liten "dott" at jeg har gjort det. Den røde ringen jeg har markert rundt tannhulet med HD på, er for å demonstrere at det er sånn den skal se ut for at HD faktisk er på. Men jeg ser også selvsagt godt forskjellen selv. Plugins jeg har installert: - AdBlock 2.6.2 - Facebook for Chrome 6.2.9 - Instagram for Chrome 4.6.3 - Knew Tap - New Tab Page 3.0.6 - PageEdig 0.0.30 - Twitter for Chrome 1.9.5 - User-Agent Switcher for Chrome - Wajam 1.24 Adobe-versjon: 11.7.700.225 Takker for all hjelpen jeg kan få! - MusabaN Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Har samme problemet i Opera. For å "fikse" det så må jeg spole i videoen slik at den laster på nytt, da får jeg HD. Endret 27. juni 2013 av Nedward 1 Lenke til kommentar
MusabaN Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Har samme problemet i Opera. For å "fikse" det så må jeg spole i videoen slik at den laster på nytt, da får jeg HD. Herlig!! Takk da var endelig det "problemet" løst, haha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå