lashrasch Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Høns Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Rett og slett helt eventyrlig flott gjennomført. Lys og farger, komp og eksponering... Nesten for godt til å være sant Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Rett og slett helt eventyrlig flott gjennomført.Lys og farger, komp og eksponering...Nesten for godt til å være sant Takk for det, jeg er veldig fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Malerisk og livfullt! Fikk assosiasjoner til en av de store "malermestere"! Bra jobba! Liker! Velger meg selvsagt V2 som er usignert! Endret 27. juni 2013 av smort1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 DAGENS BILDE: Mye er allerede sagt av andre her, men dette er virkelig knallbra gjennomført. Det bløte sidelyset som treffer de tre fjærkreene der de sitter på vaglen sin ville gjort en renessansekunstner grønn av misunnelse. Så er det nettopp dit tankene ledes når man ser bildet, til de gamle mestres bruk av lys og skygge. Og ikke minst fascinasjonen for matmalerier, som har gått igjen siden romernes tid. Veggene i herskapshusene i Herculaneum (naboby til Pompeii, bare bedre bevart) er dekorert med stilleben av mat, for eksempel. En ekstra piff gir det at alle tre klukk-klukkene ser i samme retning (med samme side av hodet). 1 Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ett imponerende hønsefoto. Er definitivt det beste hønsebildet jeg har sett. I tillegg til alle de velfortjente ord fra andre her så syntes jeg også at det lille vi ser av tømmerveggen og selve pinnen, får tankene over på at "maleriet" er fra riktig gammelt av. Ikke noe moderne hønsedrift å spore her 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 At dette ble dagens bilde er vel fortjent. Dette ble bærre lekkert. 1 Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Nydelig bilde.., fine farger, skarphet og komp..., Kyyyykkeliky.. Mvh. Jan Åge 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Gratulerer! Dette var helt spesielt - jeg kan bare slutte meg til det som tidligere er sagt. Særlig dette med assosiasjonen til de store malermestrene fra renessansen er slående, med bruken av lys og skygge - bildet er en sann nytelse for øye og sjel Og så må jeg bare føye til at den blikkontakten fra de alle tre er jo også helt fantastisk - man er mer en som blir betraktet enn den som betrakter. Endret 28. juni 2013 av Astrid E. Saltveit 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Gratulerer med vell fortjent "Dagens bilde" 1 Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Ett imponerende hønsefoto. Er definitivt det beste hønsebildet jeg har sett. I tillegg til ... Takk for det Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Så nydelig dette var elsker fargetonene og stemningen og flott komponert og fotografert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
ryback Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hei. Er det mulig å få print av dette bildet, mot vederlag selvfølgelig? Send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg