Sithcato Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Kor blei sommeren av? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Kjenne til begrepet konseptuell kunst, og uttrykket i bildet ditt kommer vel innenfor denne "rammen". Synes du formidler stemningen i uttrykket på en troverdig måte. Men hvis bildet ikke er redigert, lurer jeg på hvordan du har fått den jakka til å henge i "løse lufta" Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Kjenne til begrepet konseptuell kunst, og uttrykket i bildet ditt kommer vel innenfor denne "rammen".Synes du formidler stemningen i uttrykket på en troverdig måte.Men hvis bildet ikke er redigert, lurer jeg på hvordan du har fått den jakka til å henge i "løse lufta" Jeg satte kameraet på selvutløser og sekundene før bilde ble tatt så kastet jeg jakken inn mellom bildets rammer Ble rundt 60 eksponeringer med velykkende og mislykkende forsøk, men likte denne rolige versjonen best. Takk for kommentaren! 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jøss - det var kreativt tenkt og utført Jeg trodde først at du hadde tatt bildet av en person stående der, og så klonet vekk personen og bare latt jakken bli igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg