Mathayus Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hei! Jeg skal til å begynne å trene litt i sommer, er 16 år. Og jeg er ganske nybegynner i dette. Og jeg vet ikke hva som er bra og ikke så kan dere kommer med noen forslag: - Hva slags treningsutstyr burde jeg kjøpe? - Åssen burde jeg gjøre det, altså i hvilken rekkefølge, osv? Skal ikke ha noe proff utstyr, Ikke altfor dyrt helst. Og får vel en del trening av push-ups og sit-ups og sånn også? Men er heng-ups jeg er mest interessert. - Takk for svar! Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Meld deg inn på et treningsstudio og lag et treningsprogram Tenk over hva ditt mål er. Og ikke gjør ting så komplisert og så vanskelig. Her er f.eks 3 enkle steg (avhengig av ditt mål). Fat loss: 1. Tren mer 2. Spis mindre 3. Drikk vann Muscle gains: 1. Tren hardt 2. Spis MASSE 3. Sov mye Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Bor langt unna treningssenter nå når jeg flytter på hybel, nå som jeg skal starte på Videregående skole. Fat loss..jeg er relativt tynn så.. men muskel greia..skal ikke trene så hardt heller..bare for å få litt muskler på kroppen Men treningsutstyr, hva tenker du der? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvis du ikke trener hardt, så blir det heller ikke noe muskler! Dumt du ikke har tilgang på treningssenter. Jeg er faktiskt ikke helt sikker på hva du burde kjøpe deg, fordi mye av utstyr er både stort og dyrt. I første omgang kan du eventuelt kjøpe deg en treningsstrikk og en bar du setter over dørkarmen til chins. Det er billig! Har ikke skolen noe som helst form for tilbud? Det burde vært ulovlig! Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Ikke sånn type trening Chri-ot, spiller fotball.. En som bar i dørkarmen er noe jeg har leita etter, kan du sende meg en link kanskje på et sted jeg kan kjøpe? Det kan hende dem har det, har ikke starta der enda så veit ikke..men skal sjekke Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 http://www.amazon.com/Iron-Gym-Total-Upper-Workout/dp/B001EJMS6K/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1372371139&sr=8-1&keywords=chins+bar Vent med å kjøpe til du har funnet ut. Ring skolen imorgen! Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Den er grei. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Må si det hørtes rart ut at du bor langt unna et treningssenter når du går på VGS. Generelt sett er VGS i mer sentrale områder. Hvor flytter du til? Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Kan godt hende det er noe treningssenter der, men bare jeg som har vært litt "blind". Tviler på du har hørt om det, men heter Valdres Vidregåande skole. Ligger i Sør Aurdal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå