Gå til innhold

Beste treningsmetode?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal til å begynne å trene litt i sommer, er 16 år. Og jeg er ganske nybegynner i dette. Og jeg vet ikke hva som er bra og ikke så kan dere kommer med noen forslag:

- Hva slags treningsutstyr burde jeg kjøpe?

- Åssen burde jeg gjøre det, altså i hvilken rekkefølge, osv?

Skal ikke ha noe proff utstyr, Ikke altfor dyrt helst. Og får vel en del trening av push-ups og sit-ups og sånn også? Men er heng-ups jeg er mest interessert.

- Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

• Meld deg inn på et treningsstudio og lag et treningsprogram

Tenk over hva ditt mål er. Og ikke gjør ting så komplisert og så vanskelig. Her er f.eks 3 enkle steg (avhengig av ditt mål).

Fat loss:

1. Tren mer

2. Spis mindre

3. Drikk vann

Muscle gains:

1. Tren hardt

2. Spis MASSE

3. Sov mye

Lenke til kommentar

Bor langt unna treningssenter nå når jeg flytter på hybel, nå som jeg skal starte på Videregående skole.

Fat loss..jeg er relativt tynn så..

men muskel greia..skal ikke trene så hardt heller..bare for å få litt muskler på kroppen ;) Men treningsutstyr, hva tenker du der?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke trener hardt, så blir det heller ikke noe muskler!

Dumt du ikke har tilgang på treningssenter. Jeg er faktiskt ikke helt sikker på hva du burde kjøpe deg, fordi mye av utstyr er både stort og dyrt. I første omgang kan du eventuelt kjøpe deg en treningsstrikk og en bar du setter over dørkarmen til chins. Det er billig! Har ikke skolen noe som helst form for tilbud? Det burde vært ulovlig!

Lenke til kommentar

Ikke sånn type trening Chri-ot, spiller fotball..

En som bar i dørkarmen er noe jeg har leita etter, kan du sende meg en link kanskje på et sted jeg kan kjøpe?

Det kan hende dem har det, har ikke starta der enda så veit ikke..men skal sjekke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...