Laila - Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 På Oslos tak Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Et godt bilde med minimalistiske enkle linjer og farger som understreker det minimalistiske uttrykket. Lenke til kommentar
RaBoLy Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Å - lekkert :-) Dette likte jeg virkelig stemningen i :-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Et godt bilde med minimalistiske enkle linjer og farger som understreker det minimalistiske uttrykket. Tusen takk Wasco Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Å - lekkert :-) Dette likte jeg virkelig stemningen i :-) Tusen takk RaBoLy Første gang på operataket for meg. Det var nydelig der. Om du likte stemningen i bildet bør du ta deg en tur dit om du ikke har vært der. En helt egen stemning av lys og luft. Mange linjer og små fargenyanser, struktur på vegger og gulv gjør det til både et rolig og et spennende sted samtidig. Ikke å forakte å høre bølgene skvulpe inn mot land heller. Et godt sted å være Endret 28. juni 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
RaBoLy Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Passerer stedet stort sett daglig, og vet det er alt annet enn fredelig og minimalistisk der. Bildet ditt ga meg en forsmak på hvor flott det blir når det blir ferdig :-) Well done ! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Veldig spesielt bilde fra det taket. Har ikke sett noe lignende derfra som dette. Veldig bra ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Nice Picture Lady no 1 and..... ...i wich u a Nice weekend.... Whit best regards Leif Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Passerer stedet stort sett daglig, og vet det er alt annet enn fredelig og minimalistisk der. Bildet ditt ga meg en forsmak på hvor flott det blir når det blir ferdig :-) Well done ! Tusen takk! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Veldig spesielt bilde fra det taket. Har ikke sett noe lignende derfra som dette. Veldig bra ! Ikke jeg heller, men første gang jeg var her Tusen takk Jarle, veldig hyggelig å høre Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Nice Picture Lady no 1 and........i wich u a Nice weekend.... :thumbup:Whit best regardsLeif Many thanks Mr. Leif Wish you a nice weewknd too ! ) Endret 29. juni 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Many thanks Mr. Leif Wish you a nice weewknd too ! ) = Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Flott utsnitt fra Operaen og byggene rundt!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg