Kalkunkrøll Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde inntrykk av at menneskerasen bare har eksistert i noen få hundre tusen år. Menneskearten har eksistert mye lenger enn det, og uansett har vi instinkter og gener fra langt tidligere forfedre enn de første menneskeartene. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Menneskearten har eksistert mye lenger enn det, og uansett har vi instinkter og gener fra langt tidligere forfedre enn de første menneskeartene. Da må du i så fall rette på Wikipedia-artikkelen om Homo sapiens, som sier: Anatomically modern humans first appear in the fossil record in Africa about 195,000 years ago, and studies of molecular biology give evidence that the approximate time of divergence from the common ancestor of all modern human populations was 200,000 years ago 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Du ser meg ikke gnåle, du ser meg konfrontere og sette på plass. Kan du ikke føre en debatt uten å skulle angripe personer med kallenavn? Du fremstår svært infantil på den måten. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg er ikke her for å misjonere eller belære andre, jeg er her for å få synspunkter. Det er ikke mye som tyder på at det er sant. 3 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Da må du i så fall rette på Wikipedia-artikkelen om Homo sapiens, som sier: Anatomically modern humans first appear in the fossil record in Africa about 195,000 years ago, and studies of molecular biology give evidence that the approximate time of divergence from the common ancestor of all modern human populations was 200,000 years ago homo erectus var utviklet for rundt to millioner år siden. Uansett så er det ikke sånn at instinktene våre stammer fra de tidligste homo-sapiens. Lenke til kommentar
Callipus Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 homo erectus var utviklet for rundt to millioner år siden. Uansett så er det ikke sånn at instinktene våre stammer fra de tidligste homo-sapiens. Come on da, drit i homo erectus og snakk heller om feminisme, - eller ja generelt trådens tema Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja jøss, din retorikk utstråler virkelig et høyt refleksjonsnivå. Du imponerer selv. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Du imponerer selv. Vel, nå er det ikke jeg som skriver at "min gruppe" har en retorikk som vitner om et høyt refleksjonsnivå. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 <p> KG har lenge hatt problemet med at bitre menn kommer på forumet for å spre sin bitre edder og galle utover forumet. Det er ikke måte på hvor mange ganger vi skal få høre hvor fæle, uintelligente, grådige og billige vi er. I tillegg er det kun disse bitterpikkene som sitter på Sannheten, fordi våre erfaringer og virkelighet er ikke på langt nær så virkelig som deres virkelighet.Hmm, tja jeg vil si at de aller fleste, uansett kjønn, tror at de selv sitter på sannheten, medmindre tema er noe de ikke har noe som helst kjennskap til (og iblandt da også). Videre er det særdeles vanlig at motpart blir ansett som "bitre", "fæle", "uintelligente", "grådige" og "billige". Dette skjer som oftest når den som bruker slike uttrykk går tom for faktiske argumenter: https://en.wikipedia...wiki/Ad_hominem Dette er daglig kost for meg her på diskusjon.no ettersom mine syn er noe utenfor mainstream. Kalkunen er av flere andre av dette hylekoret, som ikke oppnår annet enn å trekke ned nivået på forumet. Og når flere på KG endelig får nok og sier ifra, mot ham og flere andre, så løper han til diskusjon.no for å sutre der, i håp om å sanke medynk.Det er vel bedre da å påpeke motparts manglende argumentasjon, konktret hvilken logisk kortsluttning eksisterer i dennes innlegg: https://en.wikipedia...st_of_fallacies Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det som trekker ned nivået er det evige gnålet om lavt nivå. Tja, må si jeg er imponert over ditt nivå. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) jeg har hørt utallige historier om hvor dårlig det er når mannen ikke tar ansvar for alt som har gått dritt. det som skjedde med karen som fikk seg en unge han slettes ikke hadde lyst på pga, at jenta sluttet med p-piller i skjul f.eks. at det var hans skyld at han ikke brukte dong, selv om han trodde at jenta gikk på p-piller. altså. når en part av et forhold sier at de beskytter seg selv mot sånt noe, så er det de som har ansvar for og fortsette med det også er det ikke?. hvis karen bruker kondom, så har han ansvaret hvis noe galt skjer. men hvis jenta bruker p-piller, så er det hennes ansvar og fortsette med det. er det ikke sånn det burde være? edit: skriveleif. Endret 1. juli 2013 av MorganGaming Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tja, må si jeg er imponert over ditt nivå. Det er ett innlegg siden du klaget på alle personangrepene du føler deg utsatt for, også presterer du å angripe trådstarter i neste innlegg? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nei. Hvis mannen pleier å bruke kondom, men en dag bestemmer seg for å slutte med det, uten å informere kvinnen, er det ikke da mannens ansvar? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nei. Bra. Jeg ville bare sjekke at du var konsekvent. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nei. Har du sluttet å slå din kone? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har du sluttet å slå din kone? Eventuelt: Mayor Quimby: All of those in favor of the cameras say "cheese". All: Cheese! Mayor Quimby: All opposed, say "I hate America". Lisa Simpson: I... wait... Oh, what's the use? 1 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvis mannen pleier å bruke kondom, men en dag bestemmer seg for å slutte med det, uten å informere kvinnen, er det ikke da mannens ansvar? jo, og det er akkurat det jeg mener. men det er nok litt lettere og finne ut om en kar har glemt og tre på seg dong, enn ei jente som ikke har tatt pilla Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det er ett innlegg siden du klaget på alle personangrepene du føler deg utsatt for, også presterer du å angripe trådstarter i neste innlegg? Tja, det stemmer visst. Takker for korreksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå