Gå til innhold

Kvinner tåler ikke den behandlingen de elsker å utsette menn for.

Anbefalte innlegg

Jeez, kalkunen - løper til gutta på diskusjon.no for å sutre nå som du får motbør på KG? Patetisk.

Det kalles å returnere tilbake til eget teratorium for å slippe å bli pissa på av skvettende hvite riddere som soler seg i glansen av kvinnenaivitet og flokkmentalitet. Men takk for et glimerende eksempel på den manglende evnene til å ikke legge følelser i diskusjonene, slik flere her har sagt seg enig i at kvinner har en sterk tendens til å gjøre. Utmerket bidrag, Tabris.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kalles å returnere tilbake til eget teratorium for å slippe å bli pissa på av skvettende hvite riddere som soler seg i glansen av kvinnenaivitet og flokkmentalitet. Men takk for et glimerende eksempel på den manglende evnene til å ikke legge følelser i diskusjonene, slik flere her har sagt seg enig i at kvinner har en sterk tendens til å gjøre. Utmerket bidrag, Tabris.

Jeg er faktisk enig i enkelte av dine synspunkter i din første post, men ikke søren om jeg ønsker å støtte deg når jeg ser hvordan du oppfører deg.

Jeg skal ikke på noen måte påstå at du er mindre intelligent, men du mangler noen sosiale antenner. Så fort noen er uenige med deg i denne tråden så får de stempelet "hvite riddere" og "betaer", mens du ser på deg selv og dine likestilte som overmakten, underforstått "alpha male". I tillegg så gjør du narr av de som ikke er enige med deg, og bedriver personangrep mot disse.

Det svekker din sak ganske betraktelig.

Endret av Schwarzwald
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Før denne tråden tar av med usaklige kommentarer og diverse personangrep. Så oppfordrer jeg dere til å ta en liten pause i fra tastaturet, og lufte hodet bittelitt. Man skal diskutere sak, og ikke takle hverandre med spydige kommentarer. Dårlig oppførsel og ufin språkbruk blir ikke belønnet!

Lenke til kommentar

Det ble engang påstått av noen (ikke her inne, for ordens skyld) at det hadde blitt langt mindre kriger dersom kun kvinner hadde vært statsledere. Med tanke på all intrigemaking og forsterket kontrolltvang hos det motsatte kjønn tror jeg nok at vi bør være glade over at det er stort sett menn som er statsledere. Vi ville ellers endt opp med langt flere verdenskriger enn kun 2.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er dette liksom to rivaliserende grupperinger?

KG har lenge hatt problemet med at bitre menn kommer på forumet for å spre sin bitre edder og galle utover forumet. Det er ikke måte på hvor mange ganger vi skal få høre hvor fæle, uintelligente, grådige og billige vi er. I tillegg er det kun disse bitterpikkene som sitter på Sannheten, fordi våre erfaringer og virkelighet er ikke på langt nær så virkelig som deres virkelighet.

Kalkunen er av flere andre av dette hylekoret, som ikke oppnår annet enn å trekke ned nivået på forumet. Og når flere på KG endelig får nok og sier ifra, mot ham og flere andre, så løper han til diskusjon.no for å sutre der, i håp om å sanke medynk.

Det er ingen som oppfører seg så sutrete, bitre og patetiske enn de såkalte "alfahannene". Har aldri sett verre sutring.

• Liker 8
Lenke til kommentar

<snip>

Jeg har lagt merke til denne bevegelsen de siste årene. Menn, gjerne forsmådde, som føler seg tråkket på av kvinner fordi de ikke får utøve sin gudegitte rett til å ha sex med kvinner. De har kanskje noe til felles med enkelte radikale feminister (Kvinnegruppa Ottar og den slags) som mener de har rettigheter utelukkende i kraft av kjønnet sitt, og at samfunnet skylder dem noe, at de har rett å diktere hvordan andre mennesker lever sine liv.

Dog, til radikalfeministenes forsvar, er de mindre truende enn denne nye(?) Mannsbanden.

• Liker 3
Lenke til kommentar

KG har lenge hatt problemet med at bitre menn kommer på forumet for å spre sin bitre edder og galle utover forumet. Det er ikke måte på hvor mange ganger vi skal få høre hvor fæle, uintelligente, grådige og billige vi er. I tillegg er det kun disse bitterpikkene som sitter på Sannheten, fordi våre erfaringer og virkelighet er ikke på langt nær så virkelig som deres virkelighet.

Kalkunen er av flere andre av dette hylekoret, som ikke oppnår annet enn å trekke ned nivået på forumet. Og når flere på KG endelig får nok og sier ifra, mot ham og flere andre, så løper han til diskusjon.no for å sutre der, i håp om å sanke medynk.

Det er ingen som oppfører seg så sutrete, bitre og patetiske enn de såkalte "alfahannene". Har aldri sett verre sutring.

Det som trekker ned nivået er det evige gnålet om lavt nivå. Og ingen av dere ser ut til å være i stand til å gjøre noe med nivået dere klager over. Jeg har forøvrig aldri sutret om noe på KG, jeg har sagt ting som de er. Du ser meg ikke gnåle, du ser meg konfrontere og sette på plass. Det er noe helt annet. Imotsetning til de hvite ridderne som bare er der for å flørte og prøve å sette på plass oss som er der for å utfordre de mytene dere prøver å opprettholde om dere selv. Skal menn ha noen som hels sjanse til å klare seg i en kvinnestyrt verden uten å tape en formue eller å slippe unna meget smertefulle erfaringer er det livsviktig at de tør å se objektivt på det annet kjønn. For å si det sånn, det er ikke jeg som kommer til å ende opp med betale bidrag for en rekke unger jegikkevil ha, eller tape huset i en skillsmisse det er heller ikke jeg som kommer til å miste mange variert opplevelser og kvinner hva sex angår, så jeg tar ikke dine sverteforsøk så veldig tungt.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til denne bevegelsen de siste årene. Menn, gjerne forsmådde, som føler seg tråkket på av kvinner fordi de ikke får utøve sin gudegitte rett til å ha sex med kvinner. De har kanskje noe til felles med enkelte radikale feminister (Kvinnegruppa Ottar og den slags) som mener de har rettigheter utelukkende i kraft av kjønnet sitt, og at samfunnet skylder dem noe, at de har rett å diktere hvordan andre mennesker lever sine liv.

Dog, til radikalfeministenes forsvar, er de mindre truende enn denne nye(?) Mannsbanden.

Ser ingen argumenter, bare tomme påstander og tillærte "rull rundt"-triks for å få seg en "kjeks". De mennene som er så "forsmådde" har ofte mye å fare og og en retorikk som vitner om at de har reflektert mer enn disse guttevalpene som bare er der for å snakke kvinner etter munnen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ingen argumenter, bare tomme påstander og tillærte "rull rundt"-triks for å få seg en "kjeks". De mennene som er så "forsmådde" har ofte mye å fare og og en retorikk som vitner om at de har reflektert mer enn disse guttevalpene som bare er der for å snakke kvinner etter munnen.

Ja, når vi sier imot deg, sier vi ikke det vi egentlig mener, men det kvinner vil høre, slik at vi skal få sex. Skikkelig bra teori :)

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, når vi sier imot deg, sier vi ikke det vi egentlig mener, men det kvinner vil høre, slik at vi skal få sex. Skikkelig bra teori :)

Dere tenker slik deres foreldre ville dere skulle tenke fordi det var slik dere fikk sex og kan avlevere barnebarn. I 2013 er det dog fullt mulig å få seg sex gjennom tillært sjarm og et spill for galleriet, så dere kan droppe disse feminiserte holdningene deres som dere aldri vil tjene og aldri har gjort det heller.

Å få menn til å tenke på seg selv er en utfordring etter millioner av år der kvinner har diktert og styrt de sosiale interaksjonene.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forholder meg ikke til det ene eller andre her; jeg deler bare min observasjon om en fremvekst av mannsaktivister som har enkelte fellestrekk med radikale kvinneaktivister. Jeg har ingen interesse av å besøke "Kvinneguiden", eller snakke kvinner etter munnen. Som omegahann fordriver jeg tiden min med helt andre ting enn å forsøke å forplante meg.

Lenke til kommentar
Å få menn til å tenke på seg selv er en utfordring etter millioner av år der kvinner har diktert og styrt de sosiale interaksjonene.

Jeg hadde inntrykk av at menneskerasen bare har eksistert i noen få hundre tusen år.

Endret av Spenol
Lenke til kommentar

Ja jøss, din retorikk utstråler virkelig et høyt refleksjonsnivå.

Det får'n si... litt usikker på om du prøver å illustrere TS sitt poeng her...

Når det er sagt, så har han ett poeng.

Jeg er ikke medlem på KG, men noen ganger er jeg innom å søker informasjon... for det finnes vitterlig en del informasjon der...

men jeg dristet meg til å svare med gjesteinnlegg på noe som provoserte litt.

Det var en tråd om Øygard der en mente på at de på KG skulle være forsiktig med å sitte der å definere jenta sin psyke og forklarte dette med at det finnes de som synes overgrepene blir en ekstra belastning fordi samfunnet nærmest forventer at en blir psykisk nedbrutt... Dersom noen finner på å si at de klarer seg fint og har gått videre så blir de ofte fortalt at de bare har gått inn i fornektelse.

Denne påstanden ble møtt med virkelig hard motbør...på person... Hvem faen trodde vedkommende at han var som støttet Øygard? Det hjalp heller ikke at stakkaren prøvde å forklare at han ikke støttet Øygard, men at han bare syntes det var feil av de å stille psykiske diagnoser på jenta... at de ikke har grunnlag til det... at vg.no er ikke ett grunnlag.

Så jeg prøvde å legge inn ett innlegg der jeg nevnte at jeg ikke kan se at han støttet Øygard men at det ikke er opp til enhver å stille diagnoser på jenta... dette nettopp fordi det er tungt for mange å måtte bli fortalt hele tiden hvor tungt og jævlig de må ha det... og at jeg vet sågar om ett par tilfeller av jenter som ikke ønsker anmelde eller nevne til noen at de har blitt misbrukt fordi de har gått videre og tørr ikke møte alle de som bare må grave i deres psyke og fortelle dem hvor jævlig de egentlig skal ha det... og for sikkerhets skyld så understreket jeg at jeg ikke på noe vis støtter Øygard.

Dette ble jo selvsagt fulgt opp med flere påstander om at jeg var en Øygardist og støttet sex med mindreårige... Jeg utfordret de på å vise til hvor jeg støttet Øygard og hvor jeg støttet sex med mindreårige... at jeg ikke engang hadde vært innpå temaet. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne dra til helvete med pedopisspratet mitt og tråden ble stengt på grunn av oppfordring til pedofili... skjønne det den som kan...

Så leste jeg en sak om en stakkar som ba om innspill da ei jente som hadde vært knullevenn over flere år hadde sluttet med p-piller uten å si ifra enda de var enige om at de ikke skulle ha barn. Stakkaren ble korsfestet så det hold. Han hadde med å følge opp ungen, punge ut og legge opp livsløpet deretter. Ikke måte på hvor ynkelig drittsekk han var som ymtet frampå at han ikke hadde interesse av å være far eller betale bidrag... han kunne takke seg selv om han ikke brukte dong.

Dette hadde forsåvidt vært greit... en kunne debattert dette... jeg har mine meninger om dette som tydligvis strider med noen av KG sine, men greit... De var i allefall litt rettet mot sak, selv om de mest stemplet personen. Men så kom det en motsatt tråd... En kvinne, som del av ett ektepar, ønsket ikke flere unger... og hadde sågar krevd at det skulle brukes dong. Mannen startet gjerne med dong, men tok den gjerne av underveis. I mine øyne så er dette prinsippielt det samme som eksemplet med jenta som sluttet med pillen i all hemmelighet for å lure en unge på en kar...men neida... denne gifte kvinnen var visselig seksuelt misbrukt... voldtatt til og med...

Det skal sies at det var ett par stykker som var konsekvent med det de hadde sagt i den første tråden, så det er i allefall litt greit. Da er jeg bare uenig med de...

Summa summarum... KG er faktisk ett av de minst seriøse forum jeg har vært innom så jeg kommer nok ikke til å bry meg med å registrere meg heller... de minner mer om ett Ottar Forum.

Så har TS her ett poeng? Definitivt... dersom medlemmene på KG, i allefall de aktive, virkelig representerer ett snitt av den kvinnelige befolknigen i landet så er jeg skremt...

• Liker 1
Lenke til kommentar

TS har sikkert et poeng angående kvinneguiden, men når han innviller seg at det er representativt snubler han. Kommentarfeltet på vg er ikke representativt for befolkningen i Norge, selv om det er mange som er aktive der.

Hva! Betyr dette at diskusjon.no ikke representerer et tverrsnitt av befolkningen, og partiet Venstre ikke vil få 80% oppslutning slik partibarometrene på forumet antyder?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan faktisk ikke forvente å bli tatt seriøst og samtidig skrive at kvinneguiden gir et fint tverrsnitt av befolkningen. Har du bestått videregående?

TS har sikkert et poeng angående kvinneguiden, men når han innviller seg at det er representativt snubler han. Kommentarfeltet på vg er ikke representativt for befolkningen i Norge, selv om det er mange som er aktive der.

Ok... point taken. Ser den... jeg fikk ikke med meg at du hadde utdypet tidligere.

Skulle dog ønske du kunne brukt litt lengre tid på ett svar da jeg la så mye i det :hrm:

Jeg sliter litt med å fatte meg i korthet som det så fint heter :green:

Hva! Betyr dette at diskusjon.no ikke representerer et tverrsnitt av befolkningen, og partiet Venstre ikke vil få 80% oppslutning slik partibarometrene på forumet antyder?

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...