Gå til innhold

Test

urgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3cm under gjennomsnittet.. tror du overlever.. gjennomsnittet var 13-16cm og jeg ikke husker feil..?

Hjelper sikkert litt vist du rydder åkeren før du slår gresset...

Edit: Muligens den rareste metaforen jeg har funnet på :p

Endret av 2ball(s)
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gjør som andre som har ditt problem: Kjøp en stor, rød cabriolet.

edit: nei, det finnes ikke noen quickfix. Hverken kremer eller pumper gir særlig resultat. Du kan ta en operasjon, men de er dyre og du risikerer å miste potensen av det.

Endret av L4r5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Noen som har problemer med for stor tissemann?

Ikke for stor, men for brei rundt skaftet. Dama har kallenavn til den: Stutt tjukken, noe jeg er ok med. når den da måler 16 og måler nesten 20 cm rundt skaftet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal le eller beholde ansiktsuttrykket jeg har hatt helt til nå. 20cm rundt er ganske stort. Tror ikke det er negativt da ;)

Er ganske fornøyd med min, men føler ikke for å dele detaljerte spesifikasjoner i plenum. Må si at denne tråden har færre poster enn jeg hadde forventet, jeg trodde mange guttar hadde "issues" rundt dette.

Lenke til kommentar
Er ganske fornøyd med min, men føler ikke for å dele detaljerte spesifikasjoner i plenum. Må si at denne tråden har færre poster enn jeg hadde forventet, jeg trodde mange guttar hadde "issues" rundt dette.

Mitt største "issue" rundt dette er at jeg ikke har målebånd...

• Liker 4
Lenke til kommentar

viktig å passe på tissefanten sin. når jeg var på dass her om dagen med en kamerat (sånn svært dass med urinaler. ikke misforstå liksom) så sa han noe som har fått meg til å endre mine rutiner når jeg er på dass.

han sa

det er to type menn. de som vasker seg før de pisser og de som vasker seg etter de pisser. og tenk da over hvor mye bakterier og shit du får på henda etterhvert som dagen går. virker det da ikke mer logisk å vaske seg før man berører hans majestet enn etter?

altså, penisen er jo i utgangspunktet ikke svært skitten. kanskje litt svette og noen små dråper urin... og urin er jo i utgangspunktet sterilt (sa hvertfall tyler durden i fight club).

det beste er jo selvfølgelig å vaske seg både før og etter. det er det jeg gjør nå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...