urgen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Penisen min er bare 10 cm lang (stiv)!! Jeg er 14 år gammel. Hva skal jeg gjøre? Endret 29. oktober 2009 av urgen Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 22. oktober 2009 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2009 Leve et normalt liv. 23 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) 3cm under gjennomsnittet.. tror du overlever.. gjennomsnittet var 13-16cm og jeg ikke husker feil..? Hjelper sikkert litt vist du rydder åkeren før du slår gresset... Edit: Muligens den rareste metaforen jeg har funnet på Endret 22. oktober 2009 av 2ball(s) 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Gjør som andre som har ditt problem: Kjøp en stor, rød cabriolet. edit: nei, det finnes ikke noen quickfix. Hverken kremer eller pumper gir særlig resultat. Du kan ta en operasjon, men de er dyre og du risikerer å miste potensen av det. Endret 22. oktober 2009 av L4r5 2 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Spørr det samme som Ole_marous, hvor gammel er du? Du kan jo egentlig leve et ganske normalt liv med bare 10cm, en vagina er gjennomsnittlig bare 12-14 cm dyp så det er nok ikke et sååå stort problem Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er forøvrig 18 år, og jeg spurte spørsmålet til urgen. For alt jeg vet kan han være 12 år og har denne bekymringen... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Penis er ferdig utvokst i 20 årsalderen. Så vet vi det. Kilde: NRK P3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har problemer med for stor tissemann? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som har problemer med for stor tissemann? Ikke for stor, men for brei rundt skaftet. Dama har kallenavn til den: Stutt tjukken, noe jeg er ok med. når den da måler 16 og måler nesten 20 cm rundt skaftet. 1 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Wow, 20 cm rundt Big Boy! 2 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vet ikke om jeg skal le eller beholde ansiktsuttrykket jeg har hatt helt til nå. 20cm rundt er ganske stort. Tror ikke det er negativt da Er ganske fornøyd med min, men føler ikke for å dele detaljerte spesifikasjoner i plenum. Må si at denne tråden har færre poster enn jeg hadde forventet, jeg trodde mange guttar hadde "issues" rundt dette. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er ganske fornøyd med min, men føler ikke for å dele detaljerte spesifikasjoner i plenum. Må si at denne tråden har færre poster enn jeg hadde forventet, jeg trodde mange guttar hadde "issues" rundt dette. Mitt største "issue" rundt dette er at jeg ikke har målebånd... 4 Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 viktig å passe på tissefanten sin. når jeg var på dass her om dagen med en kamerat (sånn svært dass med urinaler. ikke misforstå liksom) så sa han noe som har fått meg til å endre mine rutiner når jeg er på dass. han sa det er to type menn. de som vasker seg før de pisser og de som vasker seg etter de pisser. og tenk da over hvor mye bakterier og shit du får på henda etterhvert som dagen går. virker det da ikke mer logisk å vaske seg før man berører hans majestet enn etter? altså, penisen er jo i utgangspunktet ikke svært skitten. kanskje litt svette og noen små dråper urin... og urin er jo i utgangspunktet sterilt (sa hvertfall tyler durden i fight club). det beste er jo selvfølgelig å vaske seg både før og etter. det er det jeg gjør nå. 4 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå endret du tankegangen min også Skal starte og vaske med på hende før OG etter Lenke til kommentar
Populært innlegg Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Populært innlegg Del Skrevet 8. november 2009 Jepp, samme her. Kan ikke tro jeg har behandlet lillemann med så lite respekt gjennom alle disse årene. 11 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Linjal? Omkrets? Edit: R i 2. ? Eller var det arial..? Uansett det jeg tenkte på Endret 8. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå