MatsTF Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 kjøp noe billigere og spar pengene, det e mit beste råd Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Har også Macbook air 2011 modellen (13") og et storfornøyd mnd den. Bruker den kun til surfing, filmer, musikk og bilder og den er perfekt for min bruk. Fortsatt like rask som den var da jeg kjøpte den, generelt mye greiere til dagligdags bruk enn de to bærbare pcene jeg hadde før, tilstrekkelig med lagringsplass for min del (256gb) og veldig portabel og grei å ha med på reiser. Jeg reiser endel så det siste er også et vesentlig poeng for meg. Eneste aberet med den er at iTunes og iPhoto har dårlige løsninger ang lagring av filer men det er jo til en viss grad valgfritt om man vil bruke de og det finnes andre programmer som gjør omtrent det samme. Kommer nok til å kjøpe meg Mac neste gang også, med mindre de faller veldig langt bak pcene på teknologifronten når jeg en gang må oppgradere. Endret 15. juli 2013 av audunk Lenke til kommentar
HBS Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Hvilket skriveproram er det på macbook air? Lenke til kommentar
EL FUEGO Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 iWorks, men du kan også installere Microsoft Office for Mac. Var og testa de to nye air.modellene i butikken her forleden. 11" er veldig liten, syns også 13" var litt for liten, men den funker greit. 11" er nesten like stor som en tablet, og det sier litt... Lenke til kommentar
quantum Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvilket skriveproram er det på macbook air? Sånn sett er det ikke noe forskjell på pro og air, du kan installere samme tekstbehandler. Også LibreOffice som ikke koster noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå