Kvalsvikfoto Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Trist Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Nei, har Buickene drukket opp den orginale colaen og etterlatt seg skvipet Zero ? Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Nei, har Buickene drukket opp den orginale colaen og etterlatt seg skvipet Zero ? Kun Org.Cola som gjelder på Am.car-treff:-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Er jo gammel Amcarman sjøl og vet hvor viktig og riktig orginalen(e) er Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Perfekt timing med tanke på lyset her. Ellers synes jeg ikke dette bilde er trist, synes heller det formidler varme toner og herlig nostalgi Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Perfekt timing med tanke på lyset her.Ellers synes jeg ikke dette bilde er trist, synes heller det formidler varme toner og herlig nostalgi Hyggelig med en slik tilbakemelding.-) Trist...da tenker jeg på grillen til den nærmeste Buick'n...:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg