erikstein Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Savner gode gamle Extreme jeg. I det minste så kunne han en hel del om P4 osv. Irriterende (i mine øyne) at en haug med moderatorer skal leke kongen på haugen. Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 jeg skal ikke komme her og påstå at jeg vet alt som ligger bak utestengelsen, men flertallet mener vertfall at utestengelsen er fremsatt uten saklig grunn..men uansett, får hw.no inn et stort antall mailer som peker mot at extreme er usaklig osv på div saker på forumet så må de nesten gjøre noe med det.Det de gjorde var å ta kontakt med extreme og ga han en liten advarsel, når han da sender et svar der det virker som han har oppført seg tåpelig og frekk så er det i seg selv et bevis på at det er noe i det disse personene har mailet.. har du en mistanke om at en person er barnslig, så spør du han om dette, så svarer han barnslig, following ? alt han trengte å gjøre var å svare, unnskyld, men jeg vet ikke helt hva du snakker om ? har ikke oppført meg usaklig eller lignende på deres forum. isteden virker det som om han blir fornærmet og viser en frekk side. synes ikke særlig synd på extreme.. hadde han vært helt uskyldig i denne saken så hadde det vært noe annet Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 08:36, skrev PIIIpower:Og alle kan være enige om at intal gir mest value for penga!hehe og hva var egentlig vitsen med å ta opp en så gammel tråd...? tror nokk ikke extreme er utestengt fremdeles... eller hva, pgressum? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jannis-15 : Beklager men jeg søkte litt og glemmte å sjekke datoen på meldingene... bruker stort sett siste meld. så jeg tenkte desverre ikke over at dette kunne være en gammel tråd :smile: sorry... Lenke til kommentar
klure Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Etter min mening fortjente Extreme en smekk over fingrene. Så 14 dagers utestengelse var nok på sin plass når man ser på alle de frekke meldingen Extreme har lagt inn her på forumet... Ikke akkurat noen høflig tone... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 14:04, skrev PIIIpower:Jannis-15 :Beklager men jeg søkte litt og glemmte å sjekke datoen på meldingene... bruker stort sett siste meld. så jeg tenkte desverre ikke over at dette kunne være en gammel tråd :smile: sorry... hehe, skjønner... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå