Gå til innhold

Stakkars feige Høyre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun udokumenterte påstander her ja.

Altså,

1. Gjerdebygging + flere byråkrater = økning av offentlige utgifter. Er vel nokså logisk, synes du ikke det?

2. Høyre har sagt klart ifra om hva det er de synes om Frps innvandringspolitikk. Følg bedre med i mediaen.

3. Frp har forsvart deres innvandringspolitikk ved å argumentere at Finland og Danmark også prøver internasjonale avtaler når det gjelder innvandring. Har også vært omtalt i mediaen.

4. Poenget mitt er så selvforklarende at det ikke trengs noe dokumentasjon men derimot evnen til å tenke logisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har vært på en økonomisk workshop på Geilo i 1996?!

I CVen din har du ett punkt som heter "Ny litteratur", hva innebærer det?

Det første jeg tenkte er bøker du har skrevet og gitt ut, men det eneste treffet titlene gir er CVen din?

Driver du 50 individuelle nettsider? De i signaturen din?

Edit: Sorry for at dette blir litt off-topic.

"Litt"? Jeg tror nok det er veldig off-topic når en Høyre-debatt blir gjort om til en analyse-spekulasjon av kguns CV. :p

Men vi kan gjerne prate om CVen til fremtidige borgerlige ministere - bare for å forhindre at ukvalifiserte folk får arbeidsoppgaver de ikke har peiling på.

Lenke til kommentar

Men vi kan gjerne prate om CVen til fremtidige borgerlige ministere - bare for å forhindre at ukvalifiserte folk får arbeidsoppgaver de ikke har peiling på.

Det har vi allerede. Skatteflyktning lagde en fin oversikt for en stund siden, men den gidder jeg ikke å finne igjen nå.

Lenke til kommentar

Altså,

1. Gjerdebygging + flere byråkrater = økning av offentlige utgifter. Er vel nokså logisk, synes du ikke det?

2. Høyre har sagt klart ifra om hva det er de synes om Frps innvandringspolitikk. Følg bedre med i mediaen.

3. Frp har forsvart deres innvandringspolitikk ved å argumentere at Finland og Danmark også prøver internasjonale avtaler når det gjelder innvandring. Har også vært omtalt i mediaen.

4. Poenget mitt er så selvforklarende at det ikke trengs noe dokumentasjon men derimot evnen til å tenke logisk.

1. Ja, men du spør etter hvor mye det vil koste. En formue er ikke en måleenhet.

2. Så det at Høyre har sagt klart i fra om FrPs innvandringspolitikk så vil det si at når vi nå får

regjeringsskifte så blir Norge meldt ut av internasjonale samfunnet? Dette høres ikke helt riktig ut?

3. Dette har da ingen ting med punktet til kgun å gjøre, som er "3. Vi har undertegnet flyktninge, og barne konvensjonen samt menneskerettighets lovene."

Det blir veldig vanskelig å diskutere med deg, da du er mest opptatt av å svartmale høyresiden og ikke diskutere saken.

4. For meg er det ikke noe annet enn punkt 1 selvforklarende.

Lenke til kommentar

1. Ja, men du spør etter hvor mye det vil koste. En formue er ikke en måleenhet.

2. Så det at Høyre har sagt klart i fra om FrPs innvandringspolitikk så vil det si at når vi nå får

regjeringsskifte så blir Norge meldt ut av internasjonale samfunnet? Dette høres ikke helt riktig ut?

3. Dette har da ingen ting med punktet til kgun å gjøre, som er "3. Vi har undertegnet flyktninge, og barne konvensjonen samt menneskerettighets lovene."

Det blir veldig vanskelig å diskutere med deg, da du er mest opptatt av å svartmale høyresiden og ikke diskutere saken.

4. For meg er det ikke noe annet enn punkt 1 selvforklarende.

1. Forventer du seriøst et estimert tall?

2. At Høyre sier klart ifra om hva det er de mener om Frps innvandringspolitikk betyr at Høyre kommer til å sørge for at Frp aldri vil komme til å utføre denne politikken i utgangspunktet nettopp for å holde seg etter internasjonale avtaler. Regnet med at dette var nokså innlysende.

3. Jo, det har det når frps innvandringspolitikk er i strid med menneskerettighetslovene og barnekonvensjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...