Tollari Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Tør ikke si ifra hvor grensen går uten å risikere et borgerlig havari. http://www.dagbladet.no/2013/06/27/nyheter/politikk/samfunn/valg13/asylpolitikk/27923363/ Jeg lurer på hvor mange flere områder Høyre vil drive Frp-politikk? Er vi tjent med å få en statsminister som er villig til å selge sjelen sin for å sitte i makten? Dette bekrefter atter en gang at en stemme til Høyre er en stemme til Frp. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Det er jo like selvsagt som at en stemme til Ap er en stemme til SV. 6 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Tør ikke si ifra hvor grensen går uten å risikere et borgerlig havari. http://www.dagbladet...itikk/27923363/ Jeg lurer på hvor mange flere områder Høyre vil drive Frp-politikk? Er vi tjent med å få en statsminister som er villig til å selge sjelen sin for å sitte i makten? Dette bekrefter atter en gang at en stemme til Høyre er en stemme til Frp. FrP gjør jo bare det som Arbeiderpartiet kommer til å gjøre før eller siden uansett...En stemme til Høyre er heller ikke en stemme på FrP. En stemme til Høyre er en stemme til Høyre. osv. Bare tull de greiene der. Det er oppbrukt.... Pleier du å velge partner ut i fra hva slags foreldre eller venner disse partnerne har også? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Du leste bare overskriften Tollari? I ingressen står følgende. Erna Solberg sier at hun ikke vet nok om saken til å kommentere den. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Det var vel heller litt selektiv bevisstløshet. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Er ikke alt Tollari sier om høyresiden selektiv bevisstløshet? Skremselspropagandaen din begynner å bli vel utdatert nå, Tollari. Er det feigt av Erna Solberg ikke å avvise at det kanskje blir gjennomført litt Frp-politikk i en koallisjonsregjering? Er det uvanlig at alle partiene får gjennomslag for en av sakene sine i løpet av en regjeringsperiode? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hvor mye koster den asylmuren og hvilket byråkrati vil det innebære? Vi er ikke en liten øy som Irland eller en liten (halv)øy som Danmark. Vil en blå blå regjering melde Norge ut av det internasjonale samfunnet? Vi har undertegnet flyktninge, og barne konvensjonen samt menneskerettighets lovene. Det er ikke kriminelt å søke asyl og nordmenn som flyktet til Sverige og England under krigen ble ikke kriminalisert. På dagsnytt 18.00 sendingen i går http://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/nnfa56062713/27-06-2013 fremgår det at FrPs politikk er ekvivalent med å sette tusenvis av mennesker i fengsel. Det er brudd på internasjonal lov. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Min stemme går hvertfall til FRP. Er pokkern på tide at vi får litt endringer her til lands, før de rød grønne kjører oss helt på ræv. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 FrP kan ikke styre Norge, for som fagøkonom henger ikke deres økonomiske politikk på greip. Det er nesten som å spørre om en blind kan kjøre en vanlig bil. Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1361904&view=findpost&p=18078251 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Tør ikke si ifra hvor grensen går uten å risikere et borgerlig havari. http://www.dagbladet...itikk/27923363/ Jeg lurer på hvor mange flere områder Høyre vil drive Frp-politikk? Er vi tjent med å få en statsminister som er villig til å selge sjelen sin for å sitte i makten? Dette bekrefter atter en gang at en stemme til Høyre er en stemme til Frp. Atter en stemme til AP blir at vi gjør som Sverige gjør. Jens Stoltenberg kan ikke politikk, han kan kun kopiere hva alle andre gjør. Jeg håper vi får et regjeringsskifte ganske så snart, med litt nytt blod i stortinget. Endret 28. juni 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Er vi tjent med å få en statsminister som er villig til å selge sjelen sin for å sitte i makten? Er vi tjent med å HA en statsminister som er villig til å selge sjelen sin for å sitte i makten? 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Asylgjerdet er en absolutt nødvendighet og det minste man burde gjøre. Jeg vurderer å stemme Høyre til høsten og hvis de hadde gått imot dette ville jeg revurdert det, da det ville vist at de er i utakt med realitetene som står foran oss, og det har vi vært altfor lenge. Jeg synes heller Høyre kunne vært enda klarere i sin støtte til en fremtidig regjeringspartner her. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 hva en du stemmer forandrer det ingen ting, lev i illusjonen den som vil.. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 FrP gjør jo bare det som Arbeiderpartiet kommer til å gjøre før eller siden uansett... En stemme til Høyre er heller ikke en stemme på FrP. En stemme til Høyre er en stemme til Høyre. osv. Bare tull de greiene der. Det er oppbrukt.... Pleier du å velge partner ut i fra hva slags foreldre eller venner disse partnerne har også? Vel, jeg håper du har rett i dette. Men da blir det også på tide at Erna begynner å vise tydeligere forskjellen mellom dem og Frp før vi ender opp med Siv som statsminister isteden. 1 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Er vi tjent med å HA en statsminister som er villig til å selge sjelen sin for å sitte i makten? Jens har nok solgt sjelen sin for seg selv vil jeg tro. Han virker i alle fall selvgod nok til å gjøre det. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Atter en stemme til AP blir at vi gjør som Sverige gjør. Jens Stoltenberg kan ikke politikk, han kan kun kopiere hva alle andre gjør. Jeg håper vi får et regjeringsskifte ganske så snart, med litt nytt blod i stortinget. Hvis vi skal gjøre som Sverige, så lurer jeg på hvor de norske ungdommene skal dra til å finne jobb. Den borgerlige regjeringen i Sverige har vist seg å være en katastrofe der nede. Den eneste borgerlige regjeringen som virkelig har fungert bra i de siste åra er Angela Merkels regjering i tyskland. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Kilde: http://www.diskusjon...post&p=18078251 Det er fagøkonomer som heveder det motsatte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Kilde: http://www.diskusjon...post&p=18078251 Øh, hva er det for en kilde? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Øh, hva er det for en kilde? Artig å bruke seg selv som kilde på at man har rett Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Kilde: http://www.diskusjon...post&p=18078251 Øh, hva er det for en kilde? Han linker til seg selv fordi han er fagøkonom. Han oppgir med andre ord seg selv som kilde, og han mener at hans meninger på området er objektiv fakta, og ikke bare personlige meninger. Det er altså fagmannens uttalelser som kommer til uttrykk der, og ikke hans politiske ståsted, og personlige bedømming av FrP. (...) Med andre ord: kgun har et oppblåst selvbilde, og liker å påpeke sin egen fortreffelighet i form av dyktighet, i kraft av å være fagmann på området. Han syntes å være opphengt i dette, all den tid han ikke gidder å argumentere ordentlig, og komme med gode forklaringer og kilder. Han er jo fagmann, og da burde jo vi, slik han ser ser det, bare legge oss flate og ta alt det han sier for god fisk... Makan til forumdebattant skal man lete lenge etter.. Jeg ser på ham som et lite sosialt avvik fra Moss, eller deromkring som liker å fremheve seg selv, som sentrum av alle debatter her inne. hehe... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå