Dj Frost Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Hei, Har innstallert PermissionsEX på min FTB server, men nå går det ikke an å gjøre noenting. Ikke engang chatte. Har laget en gruppe med default:true og parseren sier at det ikke er noe feil med YML filen. Så her må det være noe annet som blokkerer. Har dette innstallert: Essentials LogBlock PEX (med ModifyWorld ogChatManager) WorldBorder OpenInv Edit: Alle plugins er installert med versjonen som er kompatible med 1.4.7 som er det mindcrack kjører på. BukkitForge er innstallert! Endret 27. juni 2013 av Dj Frost Lenke til kommentar
^^. Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Prøv å OP deg selv, om ting fungerer da så er det pga. PEX(Fork. til Permissionsex) som du ikke har satt opp riktig. Om det er PermissionsEX: Innføring i PermissionsEX Om du skal bruker PermissionsEX, så synes jeg du burde ta deg tiden til å lære å bruke det via wikien. Personlig så liker jeg PermissionsEX veldig godt, fordi det gir admin full kontroll uavhengig av standard Minecraft server. Legg til denne permission for å chatte: modifyworld.chat Eksempel: #tittel på ranken, dette blir brukt når jeg setter en i ranken. Eks. pex user ^^, group set Gjest Kommandoen over er meningsløs, bare for å vise. (Gjest er default) Gjest: default: true permissions: - modifyworld.* - -modifyworld.blocks.interact.23 Forklaringer: Gjest: - Tittel på ranken, dette blir brukt når jeg setter en i ranken. Eks. pex user ^^, group set Gjest default: true - Her oppgir du hva brukeren blir når man joiner, dette er normalt å ha på en gjest rank. True = Man blir automatisk satt i ranken når man joiner. False = Man blir ikke automatisk satt i ranken når man joiner. Permissions: - Her lister man permissions etter - modifyworld.* - Her er en permission node. Mer informasjon om forskjelliger noder finner du her. - -modifyworld.items.have.264 - Om du har denne under permission noden over, kan brukeren gjest gjøre alt modifyworld kan utenom å ha en Diamant(Item id=264) Legg merke til at default, permissions og - før permissions er 4 space og ikke tittelen(Gjest) Håper dette hjelper TS, laget et lengre svar slik at andre også kan lære. Om TS eller noen andre lurer på noe er det bare å sende en PM ^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå