Småkos Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hei. Skal kjøpe min første bil og kom over en porche 924 til 30k. Er dette noe å prøve seg på? Hvordan blir priser for forsikring på slik bil som ikke har alle disse begrensningene med kjørelengde eller at du må ha en hverdagsbil i tilleg osv. (Har ikke funnet så mye om dette til nå) Er veteranbil noe å satse på som førstebil? evt hvilken prisklasse må man i for å få noe brukbart? Vist det ikke blir denne blir det nok en eller anna "ungdomsbil" med syke forsikringspriser. Så ser etter noe som ikke svir for mye i lommeboka samtidig som det er moro å kjøre og ser litt tøff ut. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg har en 71 år gammel Willy Jeep jeg bruker som bruksbil om sommeren, har også hatt en Volvo feltvogn på 50år jeg også pleide å kjøre regelmessig med. 160kr. i forsikring og 390kr. i årsavgift pr. bil Lenke til kommentar
Småkos Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg har en 71 år gammel Willy Jeep jeg bruker som bruksbil om sommeren, har også hatt en Volvo feltvogn på 50år jeg også pleide å kjøre regelmessig med. 160kr. i forsikring og 390kr. i årsavgift pr. bil Dette er vel med vanlig veteranbilforsikring, og det er jo så mye begrensninger på dette, så tenker da å forsikre den som en vanlig bruksbil. Og hvordan er veteraner i de kalde månedene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå