Cyberpunk Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Det er nå godt over et år siden jeg sist tok min siste kur. Bestemte meg etter det at jeg ikke kom til å gjøre det igjen, for jeg vil ikke at det skal utgjøre om jeg kommer inn i forsvaret eller ikke. Det er første og siste gang jeg tok det i bruk og jeg skal inn i forsvaret i Januar 2014. Vet det kommer til å være spørsmål om jeg bruker eller har brukt noen slags form for narkotiske og doping relaterte stoffer. Når jeg kommer inn i rekrutten vil det være omtrent 19 måneder siden jeg sist rørte AAS og kommer ikke til å bruke det før, under eller etter førstegangstjeneste. Hva skal jeg svare på om jeg har brukt eller ikke? Kan dem finne ut av det etter 19 måneder fra sist kur om jeg svarer nei? Edit: Har også gått på en god del preworkouts, men vet ikke om disse kan slå's ut på en dopingtest. De jeg har brukt er: Jack3d, I am Fucked Up, Berzerk, N.O Explode, SuperPump og flere som jeg ikke husker i farten Endret 27. juni 2013 av Cyberpunk Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Det er nå godt over et år siden jeg sist tok min siste kur. Bestemte meg etter det at jeg ikke kom til å gjøre det igjen, for jeg vil ikke at det skal utgjøre om jeg kommer inn i forsvaret eller ikke. Det er første og siste gang jeg tok det i bruk og jeg skal inn i forsvaret i Januar 2014. Vet det kommer til å være spørsmål om jeg bruker eller har brukt noen slags form for narkotiske og doping relaterte stoffer. Når jeg kommer inn i rekrutten vil det være omtrent 19 måneder siden jeg sist rørte AAS og kommer ikke til å bruke det før, under eller etter førstegangstjeneste. Hva skal jeg svare på om jeg har brukt eller ikke? Kan dem finne ut av det etter 19 måneder fra sist kur om jeg svarer nei? Edit: Har også gått på en god del preworkouts, men vet ikke om disse kan slå's ut på en dopingtest. De jeg har brukt er: Jack3d, I am Fucked Up, Berzerk, N.O Explode, SuperPump og flere som jeg ikke husker i farten Hvorvidt de kan teste om du har brukt noe aner jeg ikke, men skulle tro det ikke slår ut etter så lang tid. Uansett ville jeg aldri fortalt om dette ved innrykk. Tror det er ganske sikkert at du blir sendt hjem med alle muligheter for en militær karriære ødelagt. Ett generelt tips er å aldri stole på leger tilknyttet forsvaret når det gjelder den slags, eller eventuelle helseproblemer. Før du vet ordet av det står du uten jobb. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 burde ikke engang ta det opp her inne Lenke til kommentar
Cyberpunk Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 burde ikke engang ta det opp her inne Tenkte på det i etterkant av når jeg skrev det, men lot det stå av andre grunner som jeg ikke skal nevne. Hvorvidt de kan teste om du har brukt noe aner jeg ikke, men skulle tro det ikke slår ut etter så lang tid. Uansett ville jeg aldri fortalt om dette ved innrykk. Tror det er ganske sikkert at du blir sendt hjem med alle muligheter for en militær karriære ødelagt. Ett generelt tips er å aldri stole på leger tilknyttet forsvaret når det gjelder den slags, eller eventuelle helseproblemer. Før du vet ordet av det står du uten jobb. Tusen takk for svar! Er rimelig sikker på det jeg også. Skal til legen neste uke en gang for å spørre om en dopingtest for å se om den slår ut. Tviler veldig veldig sterkt, men veldig greit å være på den sikre siden! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå