ahpadt Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Det vil være rimelig teit å ikke kjøpe en laptop med Haswell (4000-serien), hvor batteritiden er betydelig bedre. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Når det gjelder macbook air, bør man legge til de ekstra 800kr (på apple.no) og få 8gb RAM, eller holder det med de standard 4 gb? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg bruker vanligvis ikke mer enn 1.5GB RAM når jeg surfer og lignende, så jeg ville gått for 4GB-versjonen. Eneste kjipe er at man ikke kan oppgradere minnet i ettertid, så sånn sett er det lurt å gå for 8GB. Men jeg synes 800kr for 4GB mer RAM var veldig dyrt. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Ja synes 800kr var litt i overkant mye for bare 4 gigs ekstra, men da tror jeg at jeg går for 13" med 128 gb og 4 gb ram. Nå har jeg aldri brukt OSX, kun vandt med windows, men har hørt at det er veldig lett å lære så går nok fint forhåpentligvis Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Da er foresten Macbook air (13.3" 128gb og 4gb ram) i hus og er storfornøyd Takk for hjelp alle sammen! Endret 8. august 2013 av Ownbeef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå