heleneend Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg tenker på å gjøre en ny "serie" med foto, hvor jeg da har lyst til å ha tilgang til et tak med utsikt utover oslo. Søkte litt rundt på nettet, men fant ingenting så langt. Det skal helst være ganske sentralt, og lett å komme seg til ettersom jeg ikke er veldig kjent i Oslo, og stort. Det er best om det ikke er folk der, siden det kan forstyrre bildene veldig, og vi er forøvrig villige til å dra inn ganske tidlig hvis det vil si det blir bedre. Utsikten kan være både av fjorden og av bygninger. Takker for alle svar og tips! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 http://www.stratos.as/sommerapent/ http://www.grand.no/no/restauranter--barer/Etoile-Bar/ Begge ganske avslappede steder hvor det ikke burde være noe problem å ta litt utsiktsbilder. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Det ble ikke noe av, men jeg spurte om det var mulig med tilgang til taket på da Postgirobygget. Det var det, men måtte ha med Securitas-vakt. Så hvis du har et seriøst æren så kanskje fortsatt? Lenke til kommentar
heleneend Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Det ble ikke noe av, men jeg spurte om det var mulig med tilgang til taket på da Postgirobygget. Det var det, men måtte ha med Securitas-vakt. Så hvis du har et seriøst æren så kanskje fortsatt? Ok, hvordan spurte du? Hvem? Er ikke et veldig seriøst prosjekt, men en alvorlig hobby som jeg planlegger å bygge ut til jobb når jeg blir eldre. Må man betale for Securitas-vakt osv, hvis du vet? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Jeg var i respesjonen og spurte, men som sagt - det var i Postens tid. Et raskt søk viste Entra Eiendom som eier idag. En annen mulighet kan være Oslo Plaza (Radisson Hotel) Endret 29. juni 2013 av Fjellvåken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå