Kurt Lekanger Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Godt gjemt funksjon i betaversjonen av iOS 7.Nå kan du styre iPhone med hodet Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Helt ubrukelig funksjon dette med bevegelser med øyne og hode, samme med Samsung, du vil bare se dum og teit ut, sitte der og bevege hode fram og tilbake som en tulling. Nei takk, funker best med fingre, ser mer riktig ut. 3 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Nå er vel dette snakk om en funksjon som hovedsakelig skal hjelpe mennesker som har problemer med å trykke på skjermen. 3 Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Nå er vel dette snakk om en funksjon som hovedsakelig skal hjelpe mennesker som har problemer med å trykke på skjermen. Tror ikke en som har problemer med å trykke på skjermen har noe med telefon å gjøre. Hvor mye kan du bruke en telefon med å bevege hode. 2 Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Helt ubrukelig funksjon dette med bevegelser med øyne og hode, samme med Samsung, du vil bare se dum og teit ut, sitte der og bevege hode fram og tilbake som en tulling. Nei takk, funker best med fingre, ser mer riktig ut. Samsung sin funksjon fungerer helt perfekt hos meg, og jeg ser ikke ut som en tulling når jeg tilter lett på hodet for å ble nedover nettsidene. Har du prøvd dette selv? Er du kanskje bare en person med veldig mye hat og undertrykte minner fra barneskolen? 4 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Tror ikke en som har problemer med å trykke på skjermen har noe med telefon å gjøre. Hvor mye kan du bruke en telefon med å bevege hode. Jeg vil tro at "bryterkontroll" eller styring med hodebevegelser også fungerer med iPad. Og hvorfor skal ikke personer med nedsatt bevegelsesevne eller lammelser i armer/hender ha behov for å bruke en telefon? 3 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Og folk sier at Samsung har lagt til mange unyttige funksjoner... Lenke til kommentar
Gjest medlem-305018 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 testet funksjonen i stad, merker at det bare er beta for og si det sånn. Det føltes bra, men var en del lag ja. Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Helt ubrukelig funksjon dette med bevegelser med øyne og hode, samme med Samsung, du vil bare se dum og teit ut, sitte der og bevege hode fram og tilbake som en tulling. Nei takk, funker best med fingre, ser mer riktig ut.Samsung sin funksjon fungerer helt perfekt hos meg, og jeg ser ikke ut som en tulling når jeg tilter lett på hodet for å ble nedover nettsidene. Har du prøvd dette selv? Er du kanskje bare en person med veldig mye hat og undertrykte minner fra barneskolen? Jeg har sett folk som prøver å styre telefonen med hode, ser rett og slett dum ut, ta opp deg selv på video og se hvor dum du ser ut. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvis eneste muligheten du har til å styre telefonen/iPaden er med hodet tror jeg ganske sikkert du driter i hvordan det ser ut for andre. Dette er ment som et hjelpemiddel for de som trenger det, ikke som et valgfritt alternativ for normale brukere. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Kan jo være ganske greit å ha en gesture for å besvare anrop pluss en til for å velge høyttaler når man har fingrene fulle av olje, spareribs og gønk fra McDonalds. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Er beregnet på folk med store handikapp... Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Nå kan du styre iPhone med hodet Til forandring fra tidligere, med andre ord. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Nå er vel dette snakk om en funksjon som hovedsakelig skal hjelpe mennesker som har problemer med å trykke på skjermen.Tror ikke en som har problemer med å trykke på skjermen har noe med telefon å gjøre. Hvor mye kan du bruke en telefon med å bevege hode. Ja, haha, hva skal handicappa folk med telfon lizm... Hvor dust kan du være? HAHA iPhone har funksjoner for folk med dårlig syn, hvorfor skal blinde ha telefon? Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) *slettet* Endret 27. juni 2013 av Jaybug Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Watch out Samsung og Microsoft/Kinect! Nå har Apple funnet opp å bruke kamera til å styre ett-eller-annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg