Eulogy Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Fruen har arvet min Iphone 5, og de bruker som kjent nano-sim. Så hun gikk da til nærmeste Netcom-forhandler og spurte om pris på nano-sim. Det hun fikk beskjed om var at det kostet 700,-! Er det en selger som ikke har peil, eller koster det virkelig 700,- for et nano-sim fra Netcom?!?! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Du kan klippe det gamle SIM-kortet så det passer. Jeg synes 700 føres forferdelig dyrt ut, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Fruen har arvet min Iphone 5, og de bruker som kjent nano-sim. Så hun gikk da til nærmeste Netcom-forhandler og spurte om pris på nano-sim. Det hun fikk beskjed om var at det kostet 700,-! Er det en selger som ikke har peil, eller koster det virkelig 700,- for et nano-sim fra Netcom?!?! Jeg kan bare snakke om min erfaring med Netcom hos Expert. Her var simkort gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå