MorganGaming Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Trodde det var rundt 30000 kr i året man måtte betale. Fremdels, utrolig latterlig av Sverige. jeg forsto det sånn at det er 30000 i året for ett sted, og dreamhack foregår jo over flere steder gjør det ikke? så de må betale for hvert sted. er mye mulig at jeg tar feil her Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Sosialdemokrati/velferdsstat + nedgående industriøkonomi = mere skatter og avgifter i et desperat forsøk på å dekke statens utgifter. Regn med det samme i Norge hvis oljen går ned i pris. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Tulleruskt! Hva er det de driver med der borte? Det er vel verdt å legge merke til at dette skjer med høyresiden i regjering, så da bør vi kanskje være bekymret for hva som kan skje her i Norge etter høsten. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hvis dette blir innført i Norge brenner jeg ned stortinget.Det går ikke an å være mer korka. Stiller opp med grillmat til alle deltakarar og tilskuarar. 2 Lenke til kommentar
trondmm Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Så vidt jeg kan skjønne, så gjelder dette bare de som tilbyr datamaskiner koblet i nettverk. Ikke de som tilbyr nettverk man tar med sin egen maskin til. Mao. burde Dreamhack og andre parties slippe unna denne skatten. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Lysbakken kommer sikkert straks med en melding om at SV vil innføre en slik kakseskatt siden han tror det vil gi flere stemmer ved valget. Hvorfor skulle SV kopiere svensk høyrepolitikk? Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Håper ikke Jens leser dette.... Jensen mener du vel. Dette er svensk høyrepolitikk som en kommende blå regjering er troende til å kopiere Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ikke så lett å forholde seg til virkeligheten vet du Kjellvez. Mye greiere å kaste møkk på det man ikke liker fra før. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Dette er bare enda en god grunn til å stemme Piratpartiet. 1 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Svenske piratpartiet bør gjøre et brakvalg ... Lenke til kommentar
Web King Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hahaha, det er snakk om svenker her da.... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Jensen mener du vel. Dette er svensk høyrepolitikk som en kommende blå regjering er troende til å kopiere Jeg tar gladelig denne skatten dersom det betyr at alle leveavgiftene venstresiden har innført de siste tredve årene forsvinner. Antar da at mannen i gata vil komme ca 90-100 000 kroner i pluss per år. Det er AP og sosialiststaten sin feil at det er akseptert praksis å skyte inn nye avgifter som det passer en, det er det kun helt historieløse kidz som ikke forstår. Endret 28. juni 2013 av Lilac1 1 Lenke til kommentar
n0te Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Fokus på reglemang er fin men, den neste generasjon som er her "nå" må høre for neste generasjon.-Ikke sitte inne å sutre når verden formes er et absolutt.. Ikke forvent andre å gjøre den jobben dere føler andre SKAL gjøre.. Gjør den selv eller slutt.. Lenke til kommentar
n0te Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Lenge etter en diskusjon har blitt endelig, ingenting har skjedd. Mange PCer er ufortalt hva som egentlig skjer. Gamers har lite med avgjørelser på regjeringsstørrelse å gjør. De vil bare "Game" til deres tilværelse er skapt til noe annet. "Gamers" styrer mye av utenlands økonomi, og dette kommer ikke til å substitere i lengdgen, egentlig bare mer. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Jensen mener du vel. Dette er svensk høyrepolitikk som en kommende blå regjering er troende til å kopiereJeg tar gladelig denne skatten dersom det betyr at alle leveavgiftene venstresiden har innført de siste tredve årene forsvinner. Antar da at mannen i gata vil komme ca 90-100 000 kroner i pluss per år.Det er AP og sosialiststaten sin feil at det er akseptert praksis å skyte inn nye avgifter som det passer en, det er det kun helt historieløse kidz som ikke forstår. Regnestykket ditt skulle jeg ønske var virkelighet, men du slår meg ikke som noen stor samfunnsøkonom når du "antar" noe så utrolig. Historieløse kidz kan jo bare ta en titt på nabolandet vårt for å se hvordan tullete avgifter og skatter har blitt innført av høyreregjeringen der. Her i landet har vi f.eks. et populistisk parti som i alle år har protestert mot bompenger i nasjonale medier, mens de i realiteten har støttet opp om og gjennomført bompengerosjekter. Stoler ikke på hva de vil finne på. Tar heller politikere som ikke skifter meninger etter hva som er overskriften i dagens VG. Men når det er sagt, datamaskinlisens og Lan-skatt skal jeg stemme mot uansett hvor det kommer fra. ...så hva er Piratpartiets synspunkt på samfererdsel? 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Sosialdemokrati/velferdsstat + nedgående industriøkonomi = mere skatter og avgifter i et desperat forsøk på å dekke statens utgifter. Regn med det samme i Norge hvis oljen går ned i pris. Det er de borgelige som styrer i Sverige nå. 1 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 For en gangs skyld er det ikke Norge som innfører en idiotisk avgift!! Men det er vel ikke lenge før myndighetene her hjemme også ser sitt snitt til å berike seg selv ytterligere. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det er de borgelige som styrer i Sverige nå. De er fortsatt en velferdsstat og et sosialdemokrati. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvis dette blir innført i Norge brenner jeg ned stortinget.Det går ikke an å være mer korka. Forsiktig nå. PST og slike har en tendens til å ta slike skriverier svært bokstavelig. Da hjelper det ikke å si at man bare tullet. Mulig de er en gjeng autister som jobber der. Men uansett, ikke skriv om å brenne ned ditt og datt, eller skade den og den, uansett hvor åpenbart det burde være at du ikke mente det seriøst. Da havner du fort på en eller annen liste... 1 Lenke til kommentar
medlem-308354 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Skatt for LAN, er det mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå