toddy21 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hei. jeg har et problem med at pc'en blir svart mens jeg ser på film har windows 8. bærbar pc. tror pc'en går i hvilemods eller noe lignende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hei. jeg har et problem med at pc'en blir svart mens jeg ser på film har windows 8. bærbar pc. tror pc'en går i hvilemods eller noe lignende. Gå til Kontrollpanelet > Maskinvare og lyd > Strømalternativ. Sett til høy-ytelse, og forandre det slik du ønsker. Lenke til kommentar
JensMorten Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvilken avspiller bruker du ? Noen har et eget avhukningsfelt for å ikke la maskinen gå i hvilemodus når du ser med fullskjerm. Men det kommer altså an på hvilken avspiller du bruker. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Hvilken avspiller bruker du ? Noen har et eget avhukningsfelt for å ikke la maskinen gå i hvilemodus når du ser med fullskjerm. Men det kommer altså an på hvilken avspiller du bruker. den går i hvilemodus over alt. mend windows media player, wlc media player å på viaplay/netflix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå