c7Nn Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hei, Noen med Samsung ultrabook som har opplevd problem med 'N' tasten? Den reagerer kun hvis jeg trykker ned midt på tasten, prøver jeg litt fra kanten så reagerer den ikke.. Er dette designfeil fra Samsung eller feil på min maskin? Ikke så veldig plagsomt, men jeg er nøye.. Maskinen ble hos Lefdal denne uken. Lenke til kommentar
erlendsellie Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Kjør deg en tur, så får du sikkert byttet den i en ny. Samsung har en såkalt DOA (Dead on Arrival) ordning som lar deg få ny maskin innen den første uken såfremt du har alt av tilbehør og slikt. Ikke noe å vente med med andre ord. 1 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Takk. Jeg tar turen innom senere i dag eller etter jobb i morgen, de hadde utstillingsmodell der sist, får se hvordan den fungerer :-) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Fikk hentet meg en ny i dag, ser ut til å være en bitteliten designfeil fra Samsung. Men det plager meg ikke så lenge jeg vet at det er slik det skal være :-) Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg har en Samsung 740U3E og det er ikke et merkbart problem her. Mulig du er veldig sensitiv sånn, men jeg har ikke tenkt over det Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg har en Samsung 740U3E og det er ikke et merkbart problem her. Mulig du er veldig sensitiv sånn, men jeg har ikke tenkt over det Er nok oversensitiv ja:p Merker det ikke når jeg skriver, kun veldig svakt trykk på kanten av knappen.. Han på Lefdal som testet maskinen merket det selv sa han.. Kanskje hakket bedre på denne, usikker.. Samme maskin som du har forresten, er en meget god maskin Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Er nok oversensitiv ja:p Merker det ikke når jeg skriver, kun veldig svakt trykk på kanten av knappen.. Han på Lefdal som testet maskinen merket det selv sa han.. Kanskje hakket bedre på denne, usikker.. Samme maskin som du har forresten, er en meget god maskin Ja, er veldig fornøyd. Spesielt til prisen - 4990,- for en så god PC med touch er en god pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå